Uvisst termin

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Okei, denne graviditeten kom jo litt overraskende på! Så jeg vet jo ikke når jeg har termin. Trodde liksom vi hadde hatt ubeskyttet sex på sikre perioder, men det har vi jo tydeligvis ikke! Jeg har gått uten prevansjon nå siste året, men syklusen har vært noe ustabil. For det meste ligget mellom 32-38 dager. Jeg hadde sist mens 16/1 og trodde at jeg hadde eggløsning ca rundt 3/2, men vi hadde ikke sex da. Husker ikke eksakt dager for sex, men tror det var ca 30/31 januar og 7/8 februar. Når tror dere det er mest sannsynlig at jeg har blitt gravid?? Testen fra clearblue i går viste 1-2 uker, men den var på utvanna ettermiddagsurin. Blir gaaal av å ikke vite ordentlig termin! Får man henvisning til tidlig ultralyd fra lege om man ikke er sikker på termin?
 
Ville tatt utgangspunkt i den lengste syklusen og beregnet sånn ca ut fra den :happy: Tror ikke de henviser for +- en uke. Meen du kan jo bestille privat :joyful:
Gratulerer med graviditeten :D
 
Sex 30/32 januar var ganske kloss på eggløsning. Har nok klaffet da ja. :)

Hadde beregnet Utifra 38 dager jeg da. :)

Gratulerer!
 
Ville tatt utgangspunkt i den lengste syklusen og beregnet sånn ca ut fra den :happy: Tror ikke de henviser for +- en uke. Meen du kan jo bestille privat :joyful:
Gratulerer med graviditeten :D
Nei det er vell heller hvis man er i tvil på flere uker man får henvisning. Men ja, tenker å bestille privat :)
 
Back
Topp