Uvirkelig

Jepp. 12+0 nå men stadig vekk litt pessimistisk. Er overlykkelig for at jeg er gravid men klarer ikke se for meg ferdig, frisk baby enda.

ja, klarer ikke helt å fatte det til tross for at jeg nå er 12+2.. Venter fortsatt bare på at det ikke skal gå veien!

Jeg har også en uvirkelighetsfølelse over det hele. Magen vokser, men så og si de fleste symptomene jeg har hatt er borte nå. Kun synlig mage og ømme pupper som gjør at jeg forstår at jeg er gravid. Etter at jeg fikk to blødninger i uke 5 og 6, så distanserte jeg meg litt fra graviditeten. Så det er veldig rart å tenke på at dette kan gå bra. Er 14+1 idag. Kanskje det blir mer virkelig når jeg kan kjenne liv? :)

Åja! Selv etter å ha hørt hjertet slå så er det uvirkelig. Tror jeg må føde for at jeg skal tro jeg er gravid

Ja, helt sprøtt! Klarer ikke helt å tro det. Trodde det skulle gå mer opp for meg etter TUL og høre hjertet slå, men neida.. Fortsatt helt surrealistisk :D

Ja, helt merkelig! :P

Fortsatt veldig surrealistisk! Er 14+2 og mistet nesten alle symptomene i slutten av uke 12. Var på tul forrige uke og babyen lå å sprella der inne men er så merkelig når jeg ikke kjenner noe! Gleder meg til magen titter mer frem :)

Samme her! 12 + 1 og var på første kontroll hos lege i dag. Hun var strålende positiv og gratulerte meg med graviditeten, og jeg var nesten litt "nei, hysj da, det er jo alt for tidlig!" Hehe. Fortsatt litt avventende, tror liksom ikle helt på at jeg er gravid. Har ikke fortalt det til noen andre enn nærmeste familie, svigers vet det ikke ennå engang, og ingen på jobben.

Hadde håpa legen skulle høre etter hjertelyd, men det gjorde hun ikke. Så har bestilt privat ultralyd i morgen, håper alt ser bra ut og at jeg kanskje det blir litt mer virkelig da :)

Samme her! 12 + 1 og var på første kontroll hos lege i dag. Hun var strålende positiv og gratulerte meg med graviditeten, og jeg var nesten litt "nei, hysj da, det er jo alt for tidlig!" Hehe. Fortsatt litt avventende, tror liksom ikle helt på at jeg er gravid. Har ikke fortalt det til noen andre enn nærmeste familie, svigers vet det ikke ennå engang, og ingen på jobben.

Hadde håpa legen skulle høre etter hjertelyd, men det gjorde hun ikke. Så har bestilt privat ultralyd i morgen, håper alt ser bra ut og at jeg kanskje det blir litt mer virkelig da :)
Reagerer også slik som du når legen gratulerer :wacky:

Samme her, er 12+3 i morgen og skal på TUL da igjen, er SÅ forberedt på å da få beskjed om at alt er galt der inne... men hvis det nå skulle være bra så har jeg bestemt meg for å gå inn for å glede meg som en tulling og heller ta imot eventuelle skuffelser som måtte komme deretter, for livet er for kort osv osv:)

Føler meg ikke gravid, bare som om jeg har gått rundt med vondt i magen i en måned... Flere her som sliter med treg mage og fortstoppelse?

Vært på ultralyd i dag, og nå føles det mye mer virkelig! For en fin liten knøtt :Heartred Strakk seg, lekte med tærne sine og med navlestrengen. Utrolig!

Vært på ultralyd i dag, og nå føles det mye mer virkelig! For en fin liten knøtt :Heartred Strakk seg, lekte med tærne sine og med navlestrengen. Utrolig!
Så deilig :Heartred

Sniker fra november.. veldig uvirkelig frem til jeg begynte å kjenne bevegelser :) nå som jeg kjenner henne daglig er det liksom noe annet, fått et forhold til den lille som er der inne :Heartred

Sniker fra november.. veldig uvirkelig frem til jeg begynte å kjenne bevegelser :) nå som jeg kjenner henne daglig er det liksom noe annet, fått et forhold til den lille som er der inne :Heartred

Det høres så fint ut, gleder meg veldig :Heartred

Det føles fortsatt uvirkelig å se for seg at det skal bli en liten baby til slutt. Gleder meg jeg kan kjenne bevegelse og vite kjønnet:rolleyes: Blir glad uansett hva det blir, men vil føles mer virkelig når vi kan omtale babyen som han eller henne:Heartred

Back
Topp