Nathalie_91
Glad i forumet
Jeg ser folk har termin helt til 19 september! Vi har kommet langt!!!!
Wiiiii!!!
Wiiiii!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke sant jeg har 4 mnd til termin i dag :-OJeg ser folk har termin helt til 19 september! Vi har kommet langt!!!!
Wiiiii!!!
OI!! Det setter det litt i perspektiv føler vi plutselig er veldig langt på vei nå! Er halvveis på onsdag, så da kan endelig jeg også juble
Hmm..blir det 20 uker? Jeg har termin 31.mai og er 19+4 i dag.Når har dere termin? Er uke 20 i dag, og overlykkelig over å ha kommet halvveis( kommer an på hvem som regner hva som halvveis ) termin 1.juni
Ja i uke 20 ( 19+1), har forskjellige apper med litt forskjellig info, men ifølge lege er jeg egentlig 19+3, ukeskift på lørdager, men utsetter det til mandag
Så spennende tiden har gått sakte frem til nå, men håper det tar seg opp litt. Lysere tider osv. Kjøpt mye inn frem til nå?Hmm..blir det 20 uker? Jeg har termin 31.mai og er 19+4 i dag.
Nesten alle er over halveis... jeg skulle vært 19+5 idag om jeg ikke hadde blitt satt tilbake non dager på OUL, nå er jeg etter TUL 19+1... husker ikke hvor mange som står med termin de aller siste dagene på Mai... Men hvertfall ikke lenge til alle har bikka halveis...Langt ja! Vi er vel alle over halvveis nå!
Så morsomt, jeg er etter OUL 19+1 og har termin 01 juni morsomt å se at det er litt variasjon i termin i forhold til hvor langt man er på veiTerminen min er 28.mai og jeg er 20+0 i dag