Uvirkelig

Aprilmamma15

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Synes fortsatt det er så uvirkelig at jeg skal bli mamma igjen. Kan juble over 12 uker nå heldigvis, men merker at jeg beskytter meg selv med å si "hvis alt går bra". Flere som har det sånn? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg også sier alltid .. Hvis det går bra. Livredd for at det ikke skal gå denne gangen heller.så har ikke turt å glede meg skikkelig enda..

For meg føler jeg at den 12 ukers milepælen betyr mindre og mindre. Leser så mye om folk som mister i uke 12, 16, 19, 23... :/ Har vært et lite antiklimaks idag, egentlig. Blir nok mye mer beroliget på torsdag på UL. (Hvis alt går bra ;) ) Håper vi alle kan glede oss skikkelig snart! :D

Prøver å berolige meg selv med at det er mange og 90% sjanse for at det går bra. Men å være på forum er på godt og vondt. Vondt å lese om det som ikke går bra, men veldig godt å ha noen å dele gleden med samt alle spørsmål man har :-)

Jeg sier også det hele tiden: hvis det går bra..! Uke 12 er en milepæl, men kommer nok ikke til å roe meg helt før etter OUL..

Samme her, blir nok ikke helt beroliget før etter OUL!
Men jeg var ikke like bekymra og stressa med førstemann..

Helt rolig blir jeg nok ikke før jeg sitter med baby i armene ;-) 12 uker er jo en milepæl likevel :-)

Jeg også sier "hvis det går bra denne gangen".. Det er kun fordi jeg mista tidligere i år..

Back
Topp