Uvi

Dalin87

Forelsket i forumet
Jeg har det men merker ingen ting av det.. På urin prøven var det 3+ etteller annet.. Må jeg beskymre meg????

Så har jeg vann i kroppen har hatt det en stund men nå har det blitt værre

Noen råd? Plizzz

Det var tidlig å få vann i kroppen, hørtes ikke noe særlig ut. Du sjekket urinprøven hos legen? Fikk du ikke beskjed om hva du evt skulle gjøre?

Jeg merket det heller ikke, men fikk beskjed om at jeg hadde det.

Drikker masse masse vann og det hjelper ikke i det hele tatt.. Kjenner det stikker og sånt der jeg har fått vann [&o] veldig slitsomt..

Var his legen når jeg fikk vite at jeg hadde uvi og de skulle sende den inn til dyrking.. Har ikke hørt noe mer og dette er nesten 3 uker siden..

ORIGINAL: Dalin87

Drikker masse masse vann og det hjelper ikke i det hele tatt.. Kjenner det stikker og sånt der jeg har fått vann [&o] veldig slitsomt..

Var his legen når jeg fikk vite at jeg hadde uvi og de skulle sende den inn til dyrking.. Har ikke hørt noe mer og dette er nesten 3 uker siden..

Da ville jeg ringt legen.

Har du fått beskjed om uvi så skal det tas før det blir nyrebekkenbetennelse! Det er ikke bra for den lille og det er jo derfor man får behandling for uvi! Det er viktig å få startet på behandlingen før det blir verre! Så ring den legen og klag! Huff... håper det ordner seg for deg. Så lenge du ikke har veldig til smerter så er det ikke noe nyrebekkenbetennelse enda... men det kan komme og det er best å unngå. Drikk masse sur drikke... appelsinjuice og tranebær juice og sånt noe. Det skal vist være veldig bra mot uvi... da blir det sur urin og det liker ikke bakteriene inni der. [;)] 

Jeg hadde også samme utslag på første kontroll, men siden jeg ikke hørte noe i ettertid etter dyrkingen, så slo jeg meg til ro med at urinen sikkert ble forurenset på et vis..

Back
Topp