UVI

kakkeline

Gift med forumet
er det noen som sliter med det?

ingenting som virker mot det jo, kommer fort tilbake.
nå har jeg begynt å drikke tranebærjuice(hørt det skal hjelpe)
har du erfaringer med det? eller har du et supertips som virker?

jeg har hatt det,,, fikk medisin av legen å aldri hatt det etter da...

ORIGINAL: Tøtta81

jeg har hatt det,,, fikk medisin av legen å aldri hatt det etter da...

sign[:)]

Jeg har perioder der jeg sliter veldig med det[:(]

Det har kommet og gått i så mange år at jeg har ikke engang tenkt over at det var UVI engang. Da jeg ble forklart hvordan man gjenkjente det av mor, ble jeg jo litt sjokka. Trodde at slik var det bare. Noen ganger bare var det vondt. For det har jo alltid godt over av seg selv. Nå når jeg ble gravid var det vondt i to dager, og så bort igjen. Jordmor ble bekymra, men sa at det var at godt jeg ikke trengte å gå på antibiotika om det ikke var høyst nødvendig.

Såh, lærer stadig noe nytt...

Jeg har vært veldig plaget med det, og fikk en medisisn som heter Hiprex på blå resept som virker forebyggende. Funket kjempebra for meg!!! Men den kan ikke brukes når man er gravid.

Jeg har slitt så med det i snart 10 år [:(] Virkelig fortvilende,for ikke å snakke om at det er veldig,veldig smertefult..
Det som funker ganske greit for meg er å passe på å drikke ihvertfall ett glass med appelsinjuice om dagen,og drikke masse av det hvis jeg kjenner at det begynner å "klø" i blæra når jeg tisser. Det er liksom første symptomene [;)]
Tisse etter sex og også faktisk vaske seg godt. Pleier å hoppe i dusjen jeg da,også var det noen som tipset meg om at det skulle funke bra hvis man brukte glidemiddel mens man har sex. Ikke spørr meg hvorfor,men jeg synes at det har hjulpet altså!

var veldig mye plaget før, kan anbefale deg å styrte en liter grapefruktjuice, høres sikkert ikke så godt ut, men det funker[:)] kan også ta tranebær for å forebygge. har også hørt at det kan funke med masse te siden det gjør at du må tisse mye og da skyller du ut bakteriene.

Back
Topp