UVI

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember
Utmarsj 2024
Noen av dere som har fått UVI nå som tidlig gravid?
Jeg fikk det nå... i uke 4. Var hos legen, og han ville henvises meg til urolog for han syntes jeg har unormalt ofte uvi. Nå altså, pluss at jeg hadde det 2 ganger i fjor. Da var jeg også gravid :nailbiting: :facepalm:
Har aldri hatt det utenom graviditet, så jeg blir litt svett av hele greia. Er det virkelig SÅ ofte? Er det bare meg?
 
Noen av dere som har fått UVI nå som tidlig gravid?
Jeg fikk det nå... i uke 4. Var hos legen, og han ville henvises meg til urolog for han syntes jeg har unormalt ofte uvi. Nå altså, pluss at jeg hadde det 2 ganger i fjor. Da var jeg også gravid :nailbiting: :facepalm:
Har aldri hatt det utenom graviditet, så jeg blir litt svett av hele greia. Er det virkelig SÅ ofte? Er det bare meg?
Jeg har det relativt ofte og har ikke vært gravid før. Prøver å være flink ved bruk av såpe og skifte fort om man har svettet. Min mor og mormor har også slitt med samme i alle år. Blir spennende å se nå når jeg er gravid :smiley-ashamed004
 
Jeg har det relativt ofte og har ikke vært gravid før. Prøver å være flink ved bruk av såpe og skifte fort om man har svettet. Min mor og mormor har også slitt med samme i alle år. Blir spennende å se nå når jeg er gravid
Jeg har det relativt ofte og har ikke vært gravid før. Prøver å være flink ved bruk av såpe og skifte fort om man har svettet. Min mor og mormor har også slitt med samme i alle år. Blir spennende å se nå når jeg er gravid :smiley-ashamed004

Mente ikke at jeg fysisk blir svett av hele greia med graviditet :smiley-bounce022 Men at jeg blir psykisk svett av tanken på å dra til urolog "bare" pga UVi 3 ganger nå på 2 år :happy:
 
Ja sist jeg var gravid , hadde masse nitritt i urina . Har skkkert gått med det ett år , men en kur retta det opp . Noen får det oftere enn andre . Man kan jo da sjekke om det er lekkasje i inn i blæra fra tarm . Men det kan være så mangt , jeg får det hvert år . Men klarer å fikse det selv som regel . Utrolig irriterende synes jeg :bag:
 
Haha åja, nei, tenkte ikke det i det heletatt. Tenkte bare generelt svett. F eks etter trening må jeg skifte til tørt med en gang ellers får jeg UVI :hilarious:
 
Jeg har hatt UVI utallige ganger, aldri blitt sendt til urolog for det?? Nuvel, har kanskje ikke hatt mest flaks med leger :hilarious: Hvis du trenger antibiotika, så får du sikkert selexid. Jeg kjøpte sånne c-vitamin boost på kiwi, sånne tabletter som bruser i vann, sist jeg hadde det og DET funka gull!
 
Jeg har det relativt ofte og har ikke vært gravid før. Prøver å være flink ved bruk av såpe og skifte fort om man har svettet. Min mor og mormor har også slitt med samme i alle år. Blir spennende å se nå når jeg er gravid :smiley-ashamed004
Du skal jo ikke bruke såpe nedi der, i hvert fall hvis du har mye UVI? Intimsåpe er ren svindel.
 
Ja, jeg bare lurer på det utsagnet "unormalt ofte" . Tenkte selv at jeg har det ikke ofte, men jeg er ingen ekspert. Enn alt skal gjøre meg så usikker i disse dager
 
Ja, jeg bare lurer på det utsagnet "unormalt ofte" . Tenkte selv at jeg har det ikke ofte, men jeg er ingen ekspert. Enn alt skal gjøre meg så usikker i disse dager
Jeg synes ikke det var så foruroligende mye at jeg hadde tenkt at du trengte utredning nå? Ps, husk at UVI hos gravide alltid skal behandles med antibiotika. Til vanlig kan man prøve diverse råd for å se om det går over av seg selv, men altså ikke hos gravide.
 
Jeg synes ikke det var så foruroligende mye at jeg hadde tenkt at du trengte utredning nå? Ps, husk at UVI hos gravide alltid skal behandles med antibiotika. Til vanlig kan man prøve diverse råd for å se om det går over av seg selv, men altså ikke hos gravide.

Ja, har vært hos legen i går ang. dette. Han skreiv resept på Selexid, men han ønsket at jeg ventet og så det litt ann... siden jeg tross alt har hatt unormalt ofte uvi. Høhø...
Så jeg skal gi det til i morgen, er allerede mye bedre - men! Blir såklart betenkningsfull nettopp pga det du skriver
 
Back
Topp