Uvi

Mammabjørn<3

Flørter med forumet
Er det noen som har hatt uvi i svangerskapet? Jeg tror kanskje jeg har fått det. Hva slags symptomer har dere i såfall hatt, om noen...? [emoji4]

Jeg fikk UVI i mitt første svangerskap med symptomer som hyppig vannlating hvor det kom lite av gangen, magesmerter nedre del av mage. Ellers er jo vanlige symptomer svie ved vannlating, øm over nedre del av mage, feber, uvelhetsfølelse.. Obsobs. Ryggsmerter ift evt nyrebekkenbetennelse.

Ja... er litt usikker, for symptomene er så vage... tror jeg bare får sjekke det ut i morgen. Jeg har bare litt vondt egentlig. Takk for svar :)

Sjekk det ut selv om du har vage og små symptomer, det er nemlig mange gravide som faktisk har en UVI uten å merke noen symptomer og det er heller ikke bra.

Jeg har visst det nå og hadde ingen symptomer. Hadde vondt nederst i magen men vet ikke om det hadde no med det å gjøre da. Legene fant blod i urinen min, og legen ville jeg skulle starte med antibiotika før de fikk svar fra dyrkning da uvi kan provosere fram abort.

Okei. Så bra. Jeg drar til legen i morgen. Har plutselig begynt p kjenne Spark i dag, og det har pågått så mye i to timer nå at jeg blir nesten bekymret :-p så rart. Ikke kjent noe gør, også sååå mye nå.

Okei. Så bra. Jeg drar til legen i morgen. Har plutselig begynt p kjenne Spark i dag, og det har pågått så mye i to timer nå at jeg blir nesten bekymret :-p så rart. Ikke kjent noe gør, også sååå mye nå.

Hvordan gikk det med deg? Hadde du UVI?

Back
Topp