Uvi

Sniker: jeg hadde dette helt i starten, og hadde vanlige symptomer på hyppig vannlating :-) Følte jeg ikke fikk tømt blæra skikkelig.

Jeg hadde det sist jeg var gravid. Da hadde jeg veldig vondt i magen. Har aldri hatt det før eller etter så vet ikke forskjellen på gravid eller ikke. Om du er usikker hadde jeg tatt en tur til legen med en urinprøve.

Svie ved vannlatning og vondt nederst i magen. Jeg følte meg litt rastløs...

Det du kan gjøre er å kjøpe urin stix på apoteket som du kan ta ved lette symptomer. Jeg har av og til lette symptomer på det uten å ha uvi, og da er det dumt å gå til legen hver gang. Jeg har alltid sånne stix liggende som jeg kan ta om jeg er usikker, spesielt nå som gravid også hvis det er utslag går du til lege. Er nok fornuftig av deg å gå til lege nå og siden du kjenner på symptomer, men vet at det ikke alltid gir symptomer under graviditet :)

Ja jeg får gå til innkjøp av det igjen. Merker at jeg verker i hofte partiet også. Får man pencelin når man er gravid eller hvordan funker det?

Ja jeg får gå til innkjøp av det igjen. Merker at jeg verker i hofte partiet også. Får man pencelin når man er gravid eller hvordan funker det?
Ja du får antibiotika som er trygg for gravide :) Jeg hadde uvi i for noen uker siden, det forespilte seg slik som det alltid gjør: svie i urinrøret. Klarte å drikke det bort da:) dro til legen etter 4 dager bare i fall, men da var urinprøven fin :)

Hvordan drikker du det bort?
Jeg har time 13.30 idag. Får noen veldig vonde tak helst nederst i magen og ut mot hoftene. Tror muligens jeg har hatt dette en stund. Nesten ikke sovet i natt. Våkner lett og nesten urolig i kroppen.

Hvordan drikker du det bort?
Jeg har time 13.30 idag. Får noen veldig vonde tak helst nederst i magen og ut mot hoftene. Tror muligens jeg har hatt dette en stund. Nesten ikke sovet i natt. Våkner lett og nesten urolig i kroppen.
Drikker mye vann, vann med litt eddik eller sitron, og holder meg unna søt drikke. Har funket gang på gang hos meg, men kan ikke garantere at det funker for andre.

Slo ut på eggehvite i urinen. Så her blir det pencelin kur :/ men håper det virker raskt :)

Back
Topp