Uvi?

Shrimpy

Flørter med forumet
Hei,
Hadde utslag på leukocytter sist jeg var hos jordmor (ca 14 dager siden). Ingen symptomer på uvi, som jeg merket. Gikk til legen og fikk da selexid, som jeg skulle ta i 10 dager. Nå når jeg tok en hjemmetest for uvi er det fortsatt utslag på leukocytter! Kan det være noe annet som forårsaker utslaget? Må kanskje ha en annen antibiotika? Noen som har erfaring med det? Skal ringe legen i morgen, tenkte jeg da :)

Det er ikke uvanlig å få utslag på leukocytter når man er gravid. Det trenger ikke etter det jeg vet, å bety at man har uvi, men kan være et tegn på det. Derfor sender de oftest urinprøva til dyrking for å se. :)

Det er ikke uvanlig å få utslag på leukocytter når man er gravid. Det trenger ikke etter det jeg vet, å bety at man har uvi, men kan være et tegn på det. Derfor sender de oftest urinprøva til dyrking for å se. :)
De sendte prøven til dyrking, men jeg har aldri fått svar på det. Legen sa han skulle ringe hvis det var noe... Nå som jeg fortsatt har utslag, vet jeg jo ikke om det brått ikke var tegn til uvi allikevel eller om det var uvi og han derfor ikke ringte :O
Jeg som har vært så flink til å drikke tranebærjuice og greier :(

Back
Topp