UVI

Huff.. Det er alltid kjekt med folk i skranken på legekontoret som ikke alltid er helt medgjørlig. Resepsjonisten hos min lege er helt forferdelig, frekk og legger seg opp i ting han ikke har noe med, så jeg vegrer meg alltid å ringe dit. Har faktisk lurt på UVI selv den siste uken, så i dag endte jeg opp med å kjøpe stix på apoteket så jeg slapp å dra avgårde unødvendig. Jeg visste egentlig at jeg hadde det fordi jeg har symptomer på det, og da den ga utslag dro jeg rett på legevakten. Ble sittende der i 4 (!!!) timer før jeg kom inn, men heldigvis fikk jeg antibiotika. Satser på det blir bedre raskt :)

Veldig kjedelig med UVI, og nå i svangerskapet er det lurt å behandle så raskt så mulig. Krysser fingrene for at symptomene forsvinner etter kur :)

Visste ikke at man fikk kjøpt stix selv på apoteket! Hva koster det om jeg får spørre? :)

Tror jeg må kjøpe slike stix jeg også :) har aldri vært plaget med UVI, men hadde nyrebekkenbetennelse i 2010 pga en UVI som hadde gått videre.. Jeg kjenner ingen symptomer heller, men tok urinprøve hos legen idag og da fikk jeg en selexid kur. De skulle heldigvis sende den til videre dyrking :) Så vi får vel finne fram ull-longsen igjen damer ;)

Back
Topp