Uvi...

Dirtsa

Forelsket i forumet
Åh herre som jeg hater urinveisinfeksjon.. Det er såååå vondt :( ligger i sengen med varmeflaske å teppe og det hele.. Hadde mye av dette i svangerskapet til førstemann også.. AU! :( :(
Flere som er plaget? Har dere noen kjærringråd?
Drikker mye vann og appelsinjuice og håper jeg slipper en tur til legen...

Høres ut som du gjør det rette. Drikk det bort!

Kjenner du smertene blir verre må du nok ta kontakt med lege..

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Tranebærjuice er også veldig bra, samt yoghurt :) God bedring!

Venter vårt første nurk 05.02.14

Sent from my iPhone

Huff det er så vondt! Masse god bedring:)<3

Spiser tranebærkapsler og drikker appelsinjuice jeg. Visste ikke at jeg hadde uvi før jeg leverte urinprøve hos legen. Fikk resept på antibiotika, men la den igjen i bilen min da jeg dro på ferie.

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Jeg har hatt kronisk uvi hele livet mitt.. Siden jeg var 4 år.. Brukte tranebær tabletter men måtte slutte med de når jeg ble gravid! Snakket med flere leger og alle rådet meg til å slutte siden det ikke er forsket på om kan være skadelig for fostret! Drikk masse vann pluss juice'! Vær varm på bena!! :) lykke til, jeg vet alt for godt hvordan du har det:/ god bedring!

Takk dere! :) <3
ligger her fortsatt og springer på do hvert 3-5 min.. Blir ikke jeg bedre innen noen timer, ringer jeg legen.. Dette her er vondt :(

Ullsokker, fyr i peisen og pledd på sofaen... Og dette i JULI..

Jeg har vært plaget med uvi siden jeg var liten. Har vært innlagt på sykehuset pga det gikk over til nyrene. Når jeg var på sykehuset sa de at jeg burde være forsiktig med appelsinjuicen, de anbefalte heller vann med sitron(helst fersk) fordi dette gjorde urinen sur. Jeg har brukt vann med sitron i 1 år nå, har ikke hatt en eneste uvi :) Verdt å prøve vertfall :)

Jeg har vært plaget med uvi siden jeg var liten. Har vært innlagt på sykehuset pga det gikk over til nyrene. Når jeg var på sykehuset sa de at jeg burde være forsiktig med appelsinjuicen, de anbefalte heller vann med sitron(helst fersk) fordi dette gjorde urinen sur. Jeg har brukt vann med sitron i 1 år nå, har ikke hatt en eneste uvi :) Verdt å prøve vertfall :)

Takk for tipset! Det skal jeg prøve!! :) *sender mannen på den søndagsåpne butikken*

Det er vel mye sukker i appeøsinjuicen som ikke er guntig for urinveiene.
Jeg har hatt en runde allerede. Det kommer nå som jeg ikke går til akupunktur. Hos meg hjelper det aldri å prøve og kurere meg selv, er bare antibiotika som funker på meg. Har vært ille plaget før jeg begynte hos akupunktur. Men nå vil ikke hun stikke i meg pga graviditeten så..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er litt bedre nå! Heldigvis!! :) Men tror jeg skal nevne det til legen på tirsdag og ta med urinprøve uansett! :) bare for å være på den sikre siden.

Back
Topp