Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Masse god bedring Har heldigvis ikkje hatt det på en stund. Fikk det da vi var på feri i danmark i sommer,og hadde det 5 ganger på 2 mnd... Var rimelig lei i slutten..
Stadig vekk. Men sliter med det fra leeeeeenge før svangerskapet. Så har nå gått på forebyggende tabletter i ett år. Og det kommer igjen og igjen. Haff.
Jeg var sterkt plaget før jeg ble gravid, men som ved de andre svangerskapene, så forsvinner det på magisk vis når jeg blir gravid
*bank i bordet*
Synes det er rart jeg siden vi da egentlig skal være mer utsatt enn til vanlig...
Hadde 8 kurer i forrige svangerskap. Ble så kvalm av antibiotika. Til slutt gikk jeg til en homeopat. Det verste var at jeg ikke merket at jeg hadde uvi. Har ikke hatt noe denne gangen, tror jeg.
Jeg slet med UVI i forrige graviditet, men ikke fått det nå! Bank i bordet!
Men vet hvor ille det kan være, så ønsker dere alle god bedring!
Husker jeg ble bedt om å drikke mye, men så fikk jeg brått vite at ved å drikke mye skyller man bort symptomene, uten å behandle selve problemet. Så vitkig å få behandling!
Jeg fikk så mange før, at jeg hadde avtale med legen om å bare ringe inn for resept når jeg merket noe. Trengte da ikke legetime, bare hente resepten for å begynne på behandling så fort som mulig.