uvi?

Lulu

Flørter med forumet
Dersom noen av dere har hatt det under svangerskap, hvilke symptomer har dere hatt da?
Syns det lukter litt rart av urinen min innimellom, ikke noe særlig utflod(avogtiil litt gult/hvitt), kjenner eg må ofte på do (men når eg kommer på do så tar det veldig lang tid før urinen kommer og det går veldig tregt), og er trøtt( men det har eg no vært hele tiden)...

Lurer på om eg bare skal levere en urinprøve til dyrking hos fastlegen i morgen tidlig....

å, det visste eg ikkje. Så lurt!! Da skal eg kjøpe det!!! Takk for tips!

No problem :) Veldig greit syns jeg, så slipper man dra seg avgårde til legen unødig. Jeg går selvfølgelig til legen dersom hjemmestripsen slår ut :)

Lulu skrev:
Dersom noen av dere har hatt det under svangerskap, hvilke symptomer har dere hatt da?
Syns det lukter litt rart av urinen min innimellom, ikke noe særlig utflod(avogtiil litt gult/hvitt), kjenner eg må ofte på do (men når eg kommer på do så tar det veldig lang tid før urinen kommer og det går veldig tregt), og er trøtt( men det har eg no vært hele tiden)...

Lurer på om eg bare skal levere en urinprøve til dyrking hos fastlegen i morgen tidlig....

Det er heeeelt normalt i graviditeten. Men om du er usikker så er det bedre å teste. Signerer skittles med selvtest på apoteket. hvis den slår ut så ta med en prøve til legen.

Hei på deg :)
Når jeg var hos legen første gang for å ta graviditets test fant han ut at jeg hadde uvi. Jeg har hatt det tidligere men la ikke merke til det denne gangen så ble veldig overrasket. Jeg løp jo mye på do, men hørte man gjorde det når man var gravid. Men etter å ha tatt kuren skjønte jeg at jeg løp MYE på do :p Nå har det begynt igjen, en uke etter jeg var ferdig med kuren, så er usikker på om jeg ble kvitt det. Utenom det hadde jeg ingen smerter, det har jeg brukt å ha før, la i grunn ikke merke til det i det hele tatt.

Greit om du får det sjekka :) jeg skal sende inn ny prøve på tirsdag igjen :)

Back
Topp