UVI igjen..!!!

misscoral

Forelsket i forumet
Ny urinveisinfeksjon..!! 4. Antibiotikakur siden Juli, og nå begynner jeg å bli lei!! :(
Har hamstret inn tranebærkapsler nå, og satser på at det gjør susen. Også blir det urinprøve 1 gang i måneden fremover.
Er så redd for at infeksjonen skal være skadelig for fosteret :(
Noen som vet om det kan være skadelig?

Samme her! Har to dager igjen så er jeg ferdig med antibiotikakuren.
Kjenner godt du er lei! Uvi er noe dritt:/
Drikk så mye du kan og håper det blir bedre. Og det er ikke skadelig for fosteret nei..

Samme her! Har to dager igjen så er jeg ferdig med antibiotikakuren.
Kjenner godt du er lei! Uvi er noe dritt:/
Drikk så mye du kan og håper det blir bedre. Og det er ikke skadelig for fosteret nei..

Ok. Skal kjøpe masse appelsinjuice nå :p
Forrige graviditet hadde jeg nok gått veldig lenge med uvi, uten å vite det. Legen ringte meg på en mandag å sa at prøvene uka før viste uvi, og at det var veldig viktig at jeg startet med antibiotika veldig fort, for ellers kunne det ende med spontanabort.. Var i uke 12 da, og hadde mistet dagen før legen ringte :(
Det kan selvfølgelig være mange andre grunner til at jeg mistet, men kjenner at jeg er livredd for UVI denne gangen.

Ok. Skal kjøpe masse appelsinjuice nå :p
Forrige graviditet hadde jeg nok gått veldig lenge med uvi, uten å vite det. Legen ringte meg på en mandag å sa at prøvene uka før viste uvi, og at det var veldig viktig at jeg startet med antibiotika veldig fort, for ellers kunne det ende med spontanabort.. Var i uke 12 da, og hadde mistet dagen før legen ringte :(
Det kan selvfølgelig være mange andre grunner til at jeg mistet, men kjenner at jeg er livredd for UVI denne gangen.

Da skjønna eg godt at du er lei! Satsar på at det hjelper med urinprøve 1 gong i mnd og masse appelsinjuice og tranebær.

Back
Topp