uvi barn jente

bondekone

Forumet er livet
Jentungen her har siden torsdag hatt mange småuhell i trusa med at ho små skvetter eller tisser litt.Er som ho ikke merker det kommer litt. Det er ikke slik at ho bare tisser så det blir en dam av det,men at det blir fuktig i trusa og buksa
Kan dette være tegn på uvi? Pratet litt med hs men de mente jeg bare skulle se det ann i noen dager, og si at hvis ho drev slik så måtte vi ta på ho bleie.
Men klarer ikke helt å slå fra meg om det kan være tegn på uvi

Lukter det verre enn normalt?
Her lukta det skikkelig ekkelt når hun hadde uvi[&o] Hadde det ikke noe godt, men vi var innlagt på sykehuset så de tok prøver der og fikk medisn

Du kunne jo prøvd og bare tatt en urin prøve av hun og levert inn?

ORIGINAL: *lottalus*

Lukter det verre enn normalt?
Her lukta det skikkelig ekkelt når hun hadde uvi[&o] Hadde det ikke noe godt, men vi var innlagt på sykehuset så de tok prøver der og fikk medisn

Du kunne jo prøvd og bare tatt en urin prøve av hun og levert inn?
lukter ikke noe spesielt av det som jeg kan kjenne
ska se om jeg klarer å få tatt en urinprøve i morgen og bare levere på laben på legekontore

dytt for å høre om hva andre mener

jeg hadde nettopp samme problemet... jenta her har klagd over ondt i magen siden torsdag. fredag hadde hun vært ofte på do i bhg. lørdag hadde hun 2 uhell der hun ikke rakk doen, (hun er 4, vært bleie fri i 2 år)
Jeg var på legevakta fikk beskjed om at prøven var neg. men de nekta å se på henne...

sambo henta hu i bhg i dag hun lå hun å vrei i smerte.. var i kveld hos en privat lege.. jenta har blærekatar...
stol på magefølelsen din

Back
Topp