Uventet blødning?

fano

Gift med forumet
I dag har jeg hatt en skikkelig uff dag, vært lei meg i hele dag, skikkellig betutta og frustrert. Har jobba mye i stallen i dag, sliten også. Når jeg kom hjem og skulle i dusjen så hadde jeg blødd, nesten litt rød/svart med en bitte liten klump (ikke meninga og være detaljist altså) Har ikke noe vondt i magen og skjønner ikke hvorfor jeg skal blø? Hvis jeg hadde vært i normal syklus skulle jeg vel hatt eggløsning rundt disse tider tror jeg. Noen som vet?

Vet dessverre ikke... Noen kan jo blø litt rundt el, men ikke med klumper vil jeg tro...
Men kanskje syklusen din er litt på jordet etter forsøk??

Jeg og har akkurat det samme! Se her; http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=10143472

Begynte å blø i dag, og har blødd masse i natt/dag og, rødt og en god del sort[:-] Klinikken sa det kunne være hormonforstyrrelser, så fryseforsøket mitt begynner ikke før neste TR igjen da...

Jeg har hatt mense og greier når jeg skulle, men nå ca 14 dager etter kom det liksom uventet, men i dag er det ingenting, bare litt farget utflod. Jeg skal ringe inn på neste mens og da er det rett før neste mens der igjen jeg skal begynne på medisiner, siste icsi forsøket mitt, kroppen er en rar skapning.

Dette er rare greier, men du for gjøre som de andre sider ring og snakkmed fertilitetsklinikken din.

Har desverre ikke noen gode råd å komme med.
Dette er vel bare Angelicka og du som har oplevd såvidt jeg har fått med meg.

Back
Topp