uventa situasjoner?

Lodviss

Elsker forumet
Jeg har jo ei her som kun reiser seg opp ved bord og går langs bord og sofa, og ikke har noe superbalanse... Skulle bare et raskt ærend inn på vaskerommet (men ble nok dillende litt mer enn jeg hadde tenkt [8|]). Alma var veldig inni puslespillet her i stua, så jeg lista meg ut og lukka døra så hun ikke skulle komme seg ut på gangen og krabbe i trappene.

Da jeg kom inn igjen var det ingen Alma i stua, men så at kjøleskapsdøra var oppe på kjøkkenet. Da jeg kom bort dit så jeg ALMA KLATRENDE I KJØLESKAPET (var på "trinn nr 2"), PÅ JAKT ETTER BANANENE SOM LIGGER GANSKE LANGT OPPE! [8|][8|]
Akkurat i det jeg kom, så mista hu fotfeste og datt bakover. Heldigvis tok jeg imot henne, så hu slo seg ingenting.
Men skam så skummelt (og morsomt når det bare gikk bra![8D])! Trodde virkelig ikke hu hadde kommet så langt! [:o][8D]

Flere her som har gjort veldig uventa ting og plutselig blitt hakket større enn de var minuttet før?

ojda!...en liten apekatt på jakt etter banene!! [:D][:D]
er ganske så skummelt når de har blitt så aktive som nå!...har vært mange nesten-ulykker her også!...spesielt fordi han klatrer på sofa og stoler og ting som ikke er så støtt!...[:)]

ORIGINAL: Cilie#

ojda!...en liten apekatt på jakt etter banene!! [:D][:D]
er ganske så skummelt når de har blitt så aktive som nå!...har vært mange nesten-ulykker her også!...spesielt fordi han klatrer på sofa og stoler og ting som ikke er så støtt!...[:)]

Mhmm!! [:D] Så nå må jeg bare gå til innkjøp av barnesikring til kjøleskapet, og annet! Har ikke fått gjort det ennå, så godt det ikke ble det store uhellet...[:o]
Ja, det blir en del av disse nesten-ulykkene opp igjennom... [:)]

Her er peisen fylt med kasser [;)]...fant han noen ganger inni der, og kan ikke si ha var så veldig ren da [;)]

ORIGINAL: Sorland

Her er peisen fylt med kasser [;)]...fant han noen ganger inni der, og kan ikke si ha var så veldig ren da [;)]

Haha!
Tipper han var LITT svart da!

ORIGINAL: Almasmamma

ORIGINAL: Sorland

Haha!
Tipper han var LITT svart da!

Han var litt svart ja, kunne jo ikke se hudfargen inni hendene....når han klarte det en gang rett etter at jeg vaska han så havna han rett i bassenget sitt [;)]....snakk om å se ut som en feier.

off da. ja er jo på en måte litt morsomt når det bare går bra.

snuppa kryper opp trappe i den farta. heldigvis så har grinda stått på lenge no, så det er kun under oppsyn. for ho mister fotfeste av å til å detter bakover.

broren derimot hadde akkurat knekkt koden på kordan han åler seg. sikkert 9mnd ca. å ryggen til kjøkkenstolane våres var jo den perfekte stige for han. så han tok tak å løftet seg opp å klatra oppover, han hang midt på stolen da ej oppdaga han. heldigvis satt sambo på stolen så den ikke tippet. men han hadde ikke lagt merke til det! så dei stolane sto opp på kjøkkenbordet eller ble lagt ned på langs. lærte nok av det jah!

ORIGINAL: Bolla85

Hehe, ja man kan jo le når det går bra[:)] jeg kjøpte barnesikringsett på clas i går. Vi har hatt sånne i stikkontakter lenge, men trenger på skap og skuffer nå. Får feste de i dag. Også har vi skrudd på sånn ting på komfyren. Det føler jeg at var det viktigste.

Hehe, ja, må jo d! [:D]
Det må jeg også få kommet meg avsted å få kjøpt. Kan ikke ha det slik at det skal et uhell til for at noe gjøres! [8|] Men det er det som er så kjipt å bo så på landet, byturene må liksom skikkelig planlegges... [:o][:)]

Back
Topp