Uvel?

Siri78

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2024❤️
Marsfiolene 2026 ♡
Uke 33 nå, er det bare jeg som er uvel? Ikke direkte kvalm, men føler jeg blir uvel av at magemusklene er delt. Magem føles veldig rar midt på nedover langs navelen.
Merkelig følelse når jeg bruker magemusklene, eller når kjæresten tar midt på magen, eller når vesla sparker.

Er det flere som har det slik?

34+6 her og føler kvalmen har kommet tilbake siste ukene... føler all mat sitter i halsen liksom og føler meg konstant stappet:eek: og blir såå sliten og andpusten av å gjøre småting.. svimmel og uggen også. Gleder meg til å bli ferdig. o_O

Ja, tidvis uggen. Mye ubehag i magen fordi den føles strekt til ytterpunktet. Han lille fyren i magen er i konstant i bevegelse og jeg føler meg ganske jula innvendig, samt at fokuset mitt hele tiden rettes innover på det kroppslige fordi han er så ekstremt aktiv. Er også plaget med at jeg føler meg sprengt etter bittelitt mat. Jeg la på meg mer med søsteren, men hadde mindre ubehag generelt. 32+0 i dag.

Er 33+5 i dag og kjenner meg veldig igjen!
Hadde noen dager med kvalme første trimester (mulig det var innbilning eller «ønsketenking» fordi jeg ikke følte meg gravid), men har vært en del kvalm de siste ukene. Føler meg helt stappet på innsiden og orker lite mat. Spiser ganske ofte, men veldig små måltider. Skal lite til før det stopper opp. Har vel en sammenheng med at babyen blir større og det blir mindre plass. Heldigvis ikke så lenge igjen nå :Heartred

Er også mye kvalm, men pga jeg er sliten. Har ikke noe problemer med dårlig plass til mat (enda - bank i bordet :p ). Føler det har vært sånn hele tiden, så er nesten så jeg blir litt vant med det. Håper det gir seg litt når permisjonen starter. 5 uker igjen! (32+3 i dag)

34+2. Kvalmen har kommet tilbake nå siste uker. Var mye kvalm 3 første mnd.

Får ofte generelt ubehag i kroppen med åndenød, svimmelhet og smerter. Kommer nok av at babyen rører på seg og legger seg uhøvelig iforhold til andre organer :dead:

Jeg har små perioder hvor jeg kan bli litt uggen, men ellers gjør det bare veldig vondt når babyen trykker midt på magen. I går så trykket hun ut kjempe hardt sånn det svei ordentlig.. Jeg måtte trykke tilbake igjen for å lette på smertene. Kommer meg ikke opp av sofaen hvis jeg legger meg litt bakover, må ha hjelp :bag:

Back
Topp