Uvel...

Mmmills

Betatt av forumet
Føler meg forferdelig uvel! Sliter med at formen synker betraktelig, jeg blir kvalm, svimmel og kroppen vil bare ikke henge med. Utrolig ekkelt! Var hos legen i dag og fikk konstantert uvi, men det kan da ikke være bare det som gjør det!? Kan kroppen reagere så fryktelig på en urinveisinfeksjon da?

Jeg har hatt uvi mange ganger. Noen ganger har jeg vært ganske så syk og uvel ja. Mye mulig der forsterkes i svangerskapet...? Fikk du antibiotika eller?

Jeg har hatt uvi mange ganger. Noen ganger har jeg vært ganske så syk og uvel ja. Mye mulig der forsterkes i svangerskapet...? Fikk du antibiotika eller?
På en måte håper jeg det bare er at det forsterkes. Men dette var ubehagelig rett og slett. Jeg føler meg helt fjern! :-( Ja, jeg fikk antibiotika.

På en måte håper jeg det bare er at det forsterkes. Men dette var ubehagelig rett og slett. Jeg føler meg helt fjern! :-( Ja, jeg fikk antibiotika.
Vel, da burde du føle deg bedre i løpet av morgendagen forhåpentligvis! Satse på at det ikke er noe annet galt. Men som sagt, jeg har vært ganske så slått ut et par ganger altså...

Man kan bli ganske dårlig av uvi, i tillegg kan jo antibiotika gi ekle bivirkninger. Håper det bare er det og at du føler deg bedre i morgen. God bedring :)

Takk for det dere! <3 Jeg håper antibiotikaen gjør underverker! Men godt å høre at det er flere som opplever det, blir mer betrygga av det

Jeg kan også plutselig bli litt uvel og sånn, yoghurt med gunstige melkesyrebakterier hjelper på faktisk :)

Takk for det dere! <3 Jeg håper antibiotikaen gjør underverker! Men godt å høre at det er flere som opplever det, blir mer betrygga av det
Er du bedre? Fortsatt god bedring :)

Pr nå er jeg bedre ja. Men av erfaring fra i går var det like fort at jeg ble skikkelig dårlig, så jeg er forsiktig og tar det veldig med ro. Godt å ha helga å komme seg på nå. :-) Takk for omtanken.

Man kan bli skikkelig syk av UVI. Avhenger av alder blant annet. Eldre mennesker kan faktisk komme i en skikkelig forvirringstilstand dersom de har en infeksjon i urinveiene. Så snart du har startet med antibiotika og denne er riktig for din type bakterie, så vil du merke stor bedring etter kort tid. Husk ALLTID å fullføre kuren slik at bakteriene blir fjernet skikkelig, ellers kan de lett blusse opp ingen. God bedring :)

Jeg går fortsatt på antibiotika ja. Skal til jordmor på legekontoret i morgen og tenker jeg tar samtalen da. :-)
Er nok lurt. Er jo faktisk noen ganger antibiotikaen ikke virker, og man må få en annen type. Håper du klarer deg greit fram til i morgen og at du får mer svar da!

Hvordan er formen i dag? Hva sa jordmor?
Formen er bedre. Sliter fortsatt med hodepine da, men litt må man visst lide. Jordmor testet urinprøven og fant ingenting der. Vi konkluderte med at av og til vet man bare ikke hvorfor man føler seg litt uvel og dårlig. Det bare er slik. :-/

Formen er bedre. Sliter fortsatt med hodepine da, men litt må man visst lide. Jordmor testet urinprøven og fant ingenting der. Vi konkluderte med at av og til vet man bare ikke hvorfor man føler seg litt uvel og dårlig. Det bare er slik. :-/
Æsj ja, dessverre så er det jo sånn av og til. Fortsatt god bedring!

Back
Topp