Uvel...

LuringNr3

Gift med forumet
Kvalm, vondt i hodet, svimmel og forferdelig trøtt og sliten. Samtidig som jeg har de forferdelige maseriene som aldri tar seg opp eller gir seg helt! Grrrr :mad:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Kvalm, vondt i hodet, svimmel og forferdelig trøtt og sliten. Samtidig som jeg har de forferdelige maseriene som aldri tar seg opp eller gir seg helt! Grrrr :mad:

Høres ikkje noe kjekt ut!! God bedring <3 ikkje lenge igjen no, til lille er ute:)

Jeg innbiller meg at det ikke er så unormalt på slutten?

Jeg også er tidvis uggen. Kvalme og svimmelhet som kommer og går + luftsmerter og dobesøk.

Og kynnere ja! :P

Nesten som om jeg føler at jeg brygger på omgangen, men så plutselig er jeg ok en periode. Merkelig!

Uansett ikke noe gøy. La det gå fort over, eller la barna komme ;) :)

Huff, heldigvis ikke lenge igjen. Hadde ett skikkelig blodtrykksfall når jeg kjørte fra butikkn i dag. Skikkelig ekkelt..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Huff,føler med deg:( man er liksom ikke i form til å gjøre noe,og da blir tiden lang...får håpe det går seg til!:)

Huff, heldigvis ikke lenge igjen. Hadde ett skikkelig blodtrykksfall når jeg kjørte fra butikkn i dag. Skikkelig ekkelt..

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Æsj, der er no dritt... :confused:
Jeg blir dårlig hver gang jeg er på butikken! Kvalm, svimmel og kjennes ut som jeg skal gå i bakken any moment :P

Lov å klage no på slutten:-)
Masse god bedring:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp