Uvel...

Robyn

Forelsket i forumet
Noen andre her som føler seg i dårlig form? Har vært kvalm i noen dager nu..har også fått løsmage og sover dårlig...Kjenner stikkende smerter i "tissen" hvis jeg sitter for lenge.. Vurderer om jeg skal ta kontakt med legen eller jordmor.. huff [:(]

jeg har kvalme som kommer og går. og stikking i underlivet.
snakket med jm og hun sa stikkingen kom pga at baby fester seg. er noen nerver der som blir klemt.
ellers så sa hun at formen skifter veldig på slutten pga baby har liten plass i magen og at den klemmer på ei åre her og ei nerve der etc..
er ikke noe gøy! men er ikke noe å gjøre noe med..
men selvfølgelig så trenger det ikke være det samme du har da.. [;)]
god bedring[;)]

Takker for svar. Betryggende å høre at det er flere som har det slik.
Det er sikkert kroppen som forbereder seg til fødselen. Men skal ta en prat med jordmor [;)]

Jeg har det også sånn altså. Legene mener det er moding, men det trenger ikke å bety at babyen kommer snart. Den bare gjør seg klar på en måte!

Lurer på det der med stikking som dere skriver...

Jeg har enorme smerter av og til, og det føles ut som 1000 nåler som stikker ned i underlivet. Jeg innbiller meg at det har noe med urinrøret gjøre. Er det slik stikking dere opplever? Og vil dette bety festing av hode/modning? Er dette forresten d samme, festing av hode og modning?

Har det også slik at det kjennes ut som det har noe med urinrøret å gjøre..men vet ikke om det har noe med festing å gjøre. skal ta en prat med lege/jordmor.

høres ut som du er i tredje trimester[:D]
neida, kroppen din gjør deg klar, og det er umulig å vite hvor lang tid den kommer til å gjøre seg klar før fødsel. Jeg har de samme tegnene som deg, men har hatt det i flere uker uten at babyen kommer nå. Tror det kommer til å være slik frem til termin jeg[:)]

Men har du tegn på uvi eller feber bør du kontakte lege så klart..

opp og ned hos meg[8D]
Litt løs mage idag... Ellers har de aller siste dagene faktisk vært ganske bra[:D]

Men god bedring! Skjønner at det er slitsomt å være dårlig nå

Jeg hadde sånn stikking for noen uker siden og trodde det var UVi, men det var det ikke. De siste dagene har jeg hatt løs mage og masse luftsmerter og veldig mye mer kynnere enn tidligere. Regner med at det er modning...tar jo bringebærkapsler også så det ville vel ikke vært så rart.
Men det er ikke noe moro å ha det sånn så jeg håper denna bebin vil komme ut om et par ukers tid [:D]

Plagast med stikking i undelivet eg og- men hos meg skjer det når eg går. Har hatt ein mistanke om at dette er tegn på at babyen fester seg, kan vel ikkje vere noko anna. Ellers har eg lavt blodtrykk, lav blodprosent og mangler jern, så berre ein tur på butikken tar knekken på meg. Kom nettop heim, og måtte berre hive meg over toalettet og spy. Sitter i sofaen no som ein annen zombie, mens typen ordner & steller. No står han faktsik ute på altanen og setter blomster i blomsterkasser[:D] Fint det da.

Blei mykje syting fra meg her, men vil no berre sei at du ikkje e aleine om å kjenne deg uvel. Skal bli godt når det heile e over no!!

Var hos legen isted og vi tok uvi test som var negativ. Alt annet var også ok.
Men hun mente at fosteret har begynt å sige ned i bekkenet, altså på tur til å feste seg. Derfor kjenner jeg sånne stikkende smerter i underlivet.
Så spennende!
Skal bli godt å bli ferdig snart, så hold ut damer [:)]

Back
Topp