Uvel etter frokost

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Etter jeg spiser frokost på morgenen blir jeg alltid uvel, det varer kanskje en time også forsvinner det.. Kjenner ikke noe mer iløpet av dagen ( selv om jeg spiser sukker), men er blitt veldig bekymret mtp svangerskapsdiabetes.

Vet at kroppen sliter mer med å regulere blodsukkeret i graviditeten hos alle, så lurer på om det er andre som føler det slik?

Jeg skal til informasjon ta test senere på dette..

Blir også uvel etter frokost. Får hjertebank og småkvalm.
Men har tatt glukosebelastningstest og har supert blodsukker, så tror ikke det er det...

Samme her, jeg blir også uvel etter frokost, og hvis det går for lenge mellom måltidene. Men blodsukkeret er perfekt :)

Åå så bra[emoji173]️[emoji1317] Håper blodsukkeret mitt også er fint:)

Satser på det! Vi har vel hatt nok plager, så diabetesen har bare med å holde seg unna!

Blir uvel etter alle måltider, spesielt ille etter frokost. Ikke noe diabetes her, men minimal vektøkning da.. :p

Samme her. Uvel etter alle måltider, men særlig etter frokost, når magen har vært helt tom en stund. Ingen diabetes her heller.

Jeg kan ikke spise frokost, da brekker jeg meg mye mer og spyr gjerne på vei til jobb om morgenen(!). Men om jeg står over frokosten går det bra. Jeg er uansett ikke noe frokostmenneske, så det går helt fint for min del.

Jeg har ikke svangerskapsdiabetes. Slet med kvalme og brekninger helt til uke 39 i forrige graviditet

Husk det tar litt tid før blodsukkeret stiger etter måltider. Så hvis man er uvel med en gang man har spist. Er det andre årsaker. Som spist formye i forhold til størrelsen på magesekken

Jeg kan ikke spise frokost, da brekker jeg meg mye mer og spyr gjerne på vei til jobb om morgenen(!). Men om jeg står over frokosten går det bra. Jeg er uansett ikke noe frokostmenneske, så det går helt fint for min del.

Jeg har ikke svangerskapsdiabetes. Slet med kvalme og brekninger helt til uke 39 i forrige graviditet

Jeg er motsatt, spyr og brekker meg som en gris hvis jeg hopper over frokost :P

Husk det tar litt tid før blodsukkeret stiger etter måltider. Så hvis man er uvel med en gang man har spist. Er det andre årsaker. Som spist formye i forhold til størrelsen på magesekken

Jeg er ikke uvel som i kvalm, men føles som hjertebank, akkuratt som kroppen er "speeda opp" eller noe, må liksom sette meg opp, klarer ikke å ligge..

Jeg har aldri vært et frokostmenneske, og har blitt kvalm og uvel etter frokost så lenge jeg kan huske. Det har fortsatt inn i graviditeten. Hadde fine målinger på glukosetesten . Tror ikke det er noe å bekymre seg for ❤️

Back
Topp