Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Å være på terminforum, og være en av de som er kortest på vei med første låg jeg midt på treet, og men minsten var eg en av de første. Føler ventetiden til uke 12 er så lang, også ser man andre som er kommet til uke 8 :-o hehe. Men spennende og kjekt være innpå her likevel ;-)
Er 4+6 om en halv time
Føles som at noen er så veldig langt foran meg. Men men.
Kan fort ende med at vi føder nokså likt.
Vi i slutten føder for tidlig, og de i begynnelsen går over tiden
Vet bare at jeg får ikke gå over termin. Sånn er det bare med diabetes.
eg er "bare" 4+1 (snart +2).. Mulig jeg er litt lengre, men holder meg til denne til event ul sier noe annet jeg har født på termin m nr 1, og 2 dager før m nr2. så kanskje 1 uke før denne gangen? blir vel sikkert noen dager over kjenner eg flaksen min rett
Sånn var jeg forrige gang. Var en av de siste. Etter OUL tippet jeg til og med over i neste måned, men valgte å bli på det forumet jeg hadde vært fram til uke 18.
Også kom jo guttungen 6 dager før, så da blei det riktig terminforum lell
Men vi hadde flere som fødte i mnd før og etter som fortsatt ble inne hos oss. Det var bare naturlig
ja, jeg holder meg her inne, med mindre terminen brått blir flyttet til 5. april... hehe. men DET tviler eg på.. satser på et par dager lengre igrunn... tiden vil vise... Er så spennende og nervepirrende å være nygravid...
Sist gang hadde jeg termin 11.11, så lå vel midt på treet i forhold til hvor langt jeg var på vei. Likevel syntes jeg at jeg var så kort på vei i forhold til de andre. Denne gangen er jeg blant de som er lengst på vei, og det er egentlig litt deilig, hehe. 8 uker i morgen.