Uvanlig nese, tegn på downs? Bekymret igjen..

Hei, jeg hadde akkurat samme opplevelsen som deg etter ultralyden med mitt forrige barn. Syntes bare nesen var en liten knapp da jeg kom hjem og så på bildet. Men alt var i den skjønneste orden. Det er visst slik neser ser ut på fosteret så tidlig og man må være spesialist med ultralydapparat for å se om det er neseben der. Tror du kan legge den bekymringen bort!

Skjønner hva du ser og hva du mener, men husk at de er så små enda og bildet viser ikke alt. Jeg tror ikke du skal bekymre deg <3 men d er lettere sagt enn gjort.

:schoked025
Oj, så utrolig trist! Hvor langt var du? Det må være fryktelig tøft. Føler med deg!
Jeg var 13+1. Jeg hadde kun 6 dager på å bestemte meg for å ta det forferdelige valget.
I går ble det gjort.
Helt forferdelig :sad010
Er knust....

Dere er gode <3 tusen takk for mange betryggende ord!! Er jo så redd for at ting er galt, så lett å bekymre seg!

Hei, jeg hadde akkurat samme opplevelsen som deg etter ultralyden med mitt forrige barn. Syntes bare nesen var en liten knapp da jeg kom hjem og så på bildet. Men alt var i den skjønneste orden. Det er visst slik neser ser ut på fosteret så tidlig og man må være spesialist med ultralydapparat for å se om det er neseben der. Tror du kan legge den bekymringen bort!

Ja, knapp er det rette ordet, synes liksom ikke jeg har sett liknende neser når jeg har søkt på nett, og da blir man jo bekymret.. Godt å høre du opplevde det samme og at alt var bra !!

Hei kjære deg,

Hadde det vært mistanke om trisomi (downs, eller en av de andre mer sjeldne typene) ville nakkefolden vært fortykket.

Jeg synes nesen ser helt normal ut, og jeg synes ikke du skal uroe deg i det hele tatt rundt dette.

Jeg vet hva jeg snakker om dessverre, da jeg nettop har avbrutt svangerskapet mitt i dag pga store skader/misdannelser på fosteret.

Håper du klarer å senke skuldrene og nyte at du er gravid med et nydelig friskt barn.
Er så misunnelig ❤️

Sender deg mange varme tanker! Utrolig trist å høre om deg :( håper det ordner seg for deg veldig snart!! <3

Jeg synes ikke du skal bekymre deg. Det ser helt normalt ut og de hadde garantert sagt noe om det hadde vært noe som ikke så riktig ut.

Jeg var 13+1. Jeg hadde kun 6 dager på å bestemte meg for å ta det forferdelige valget.
I går ble det gjort.
Er knust....

Føler sånn med deg. Håper det går greit med deg til tross for omstendighetene. Sender deg gode tanker og styrkeklemmer :Heartred

I går ble det gjort.
Er knust....
Åh...jeg har ikke ord. Noe så forferdelig. Jeg har tenkt så mye på deg etter at jeg leste det. Det må ha vært et helt grusomt valg. Jeg kan ikke forestille meg det. Ønsker deg alt godt for den tunge tiden som følger. Også håper jeg du kan få glede deg over en ny spire når tiden er inne for det. Gode tanker og klemmer til deg.

Back
Topp