Uvanlig men "enkelt" guttenavn hjeeelp

coconut

Andre møte med forumet
Hei :) Vi ser etter et litt annerledes guttenavn men samtidig et som ikke er for spesielt.... hva synes dere om disse: Aitor, Aimar, Carlos, Vincent, Marlo eller Victor...?

....eller om dere har noen gode forslag? (helst litt spansk-inspirert...)
 
Aimar fint og samtidig lett å utale;) angelico liker jeg:)
 
Jeg har alltid likt "Jaime." (Uttales [ˈxaime], altså "Haime.") :)

Andre navn kan være Adan, Damian (elsker det navnet!), Julian. :)
 
Takker :) mer .. mer...
tror det står mellom Aimar eller Aitor, hvilke av disse synes dere and why? blir gal snart, må ha et navn =D
 
Victor er jo et veldig vanlig navn...og på toppliste i Danmark, tror jeg. Av de du nevner først, så syns jeg Marlo var fint. Aimar og Aitor er ikke min smak, men hei, det er du/dere som skal velge navn, så ikke bry dere om hva andre sier.
 
Hei :) Vi ser etter et litt annerledes guttenavn men samtidig et som ikke er for spesielt.... hva synes dere om disse: Aitor, Aimar, Carlos, Vincent, Marlo eller Victor...?

....eller om dere har noen gode forslag? (helst litt spansk-inspirert...)

Likte Vincent best av de alternativene :)
 
Takk for forslag :) Marwin og Damian var jo fint! Rart hvordan det er når man spør folk, alle har så forskjellige meninger. Blir gæærn snart... :p
 
Hei :) Vi ser etter et litt annerledes guttenavn men samtidig et som ikke er for spesielt.... hva synes dere om disse: Aitor, Aimar, Carlos, Vincent, Marlo eller Victor...?

....eller om dere har noen gode forslag? (helst litt spansk-inspirert...)

Vincent er kjempe søtt❤️

Hva med Maelo?
 
Theo er veldig fint :)
Liker Olay/Olai også :)

Av Aitor og Aimar liker jeg best Aimar :)
 
Masse fine navn dere kommer med... får høre at Aimar høres arabisk ut og ikke spansk så da forsvant den da det er spansk jeg vil ha...
 
Back
Topp