uvanlig mage?

tvilling90

Andre møte med forumet

Her er bilde av magen for en uke siden når eg var 13+5

Som dere kan se så er magen større på den ene siden. når eg kjente på magen så var den hard på høgre side av bilde og mjuk på den andre.

Hva kommer dette av? Er det normalt?
Først trodde eg at kanskje den lille hadde snudd seg men ikke vett eg om det går an å se det så fort?

ER DET NOEN ANDRE SOM HAR HATT EN SÅNN MAGE? utenom dette så har eg ingen mage   Håper på noen svar=))

har ikke opplevd eller sett slikt før..ikke så tidlig i svangerskapet iallefall....for bebisen er jo ikke så stor enda...men er du bekymret ville jeg har ring til lege og bare snakket med de...

Hei, har hatt Samme type mage med alle mine 4 , min rettet seg opp ut i 20 uke ca. Er i uke 32 men er fremdeles høyere på venstre side av magen :). Her er det pga livmoren er skeiv ;)

Har ikkje undersøkt magen når eg har merka slikt (fordi det som regel har vore når eg ligger å skal sove), men har merka ein hard "ball" i magen av og til. Har etter kvart som eg har komt lenger i svangerskapet funne ut at det var babyen, mest truleg pressa han ryggen ut mot magen og dermed laga ein hard klump der.
Så det kan jo vere det du merkar og ser. Hugsar ikkje kor tidleg eg kjente dette, men var nokså tidleg meinar eg (gløymer ting så fort).

Magen min ble også slik i første svangerskap, å den har etter det hatt en liten bul på høyre siden, akkurat som det er litt mere "flesk" på den siden.. Men hvorfor det ble sånn fikk jeg aldri noe svar på...

jeg fikk beskjed om at det er kynnere.. livmoren som strammer seg og trener til fødsel.. min også er på h side.. er ganske morro synes jeg. litt skummelt når en ikke hvet hva det er da. men legen sa det var helt ufarlig.. så ta det som et synlig tegn på at du er gravid =)

Er helt ufarlig, magen ble vel vanlig igjen etter en liten stund?  Det er kynnere. Iallefall det jeg fikk beskjed om første gangen det skjedde med meg og jeg fikk full panikk :P     

Back
Topp