Uvaner

MammaEva91

Glad i forumet
Har dere noen uvaner?
Jeg har en som de fleste ikke liker :-\ har en tendens til å rette på folks skrivefeil :-P hadde skrive og lese vansker på skolen. Så jeg er veldig på det å skrive riktig. Går mest utover gubben :-P skriver nok noe feil fortsatt sjøl. Men får helt mark når jeg ser skrivefeil :-P

Jeg har lett for å avbryte folk, spesielt venninna mi og meg har en gjensidig greie der så vi snakker mye i munnen på hverandre. Det ironiske er at jeg er veldig streng på det ellers, spesielt når jeg underviser eller datteren min maser mens jeg prater til henne eller noen andre. Mens blant kollegaer (flere samlet altså) og sånt opplever jeg stadig at jeg venter på å komme til ordet uten å få det til, prøver å gripe sjansen flere ganger, men noen andre begynner samtidig som meg, og da viker jeg som regel. Men til slutt blir jeg lei av å aldri få komme til, då da avbryter jeg bare :p

Jeg er dessverre en av de som retter på andre når de prater:o HATER at jeg gjør det....

Jeg retter også mye på skrivefeil og engelskuttale. Prøver å skjerpe meg, men ikke så lett.

Jeg babler mye. Og da sier jeg mye rart for å ha noe å si.

Jeg klarer ikke å skjule at jeg ikke liker folk.
Ikke håp i helvete altså!
Så hvis jeg ikke liker noen, skal de virkelig mangle antenner for å ikke skjønne det. Og jeg prøver jo å være høflig liksom, men noen mennesker er bare så irriterende at det eneste jeg klarer å fokusere på er at de irriterer meg.

Godt det ikke bare er meg :p
Hehe. Langt ifra. Er heldigvis litt sjenert. Men drikker jeg alkohol så slippes alle hemninger løs. Heldigvis så drikker jeg sjeldent alkohol. Stakar folk som er nærheten av meg da. Hehe.

Hehe. Langt ifra. Er heldigvis litt sjenert. Men drikker jeg alkohol så slippes alle hemninger løs. Heldigvis så drikker jeg sjeldent alkohol. Stakar folk som er nærheten av meg da. Hehe.
Det er ganske likt her :)

Back
Topp