Uv telt

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Hvilket UVtelt har du og er du fornøyd? Hvor kjøpe du det og hva betalte du? Hva kunne vært anderledes for å få det helt perfekt?

Jeg ønsker meg et som ikke er så veldig stort, helst popup, som er lett og brette sammen og lett å dytte ned i en veske som følger med.

Kjøpte for ikke lenge siden. Så så greit ut for var myggnetting foran. Men når en lukker igjen er det likevel hull for festes bare med ett par borrelåser.... Så akkurat det synes jeg er dumt :( kjøpte på tilbud husker ikke heilt prisen da....

Kjøpte for ikke lenge siden. Så så greit ut for var myggnetting foran. Men når en lukker igjen er det likevel hull for festes bare med ett par borrelåser.... Så akkurat det synes jeg er dumt :( kjøpte på tilbud husker ikke heilt prisen da....
Hvor kjøpte du det? Farge? Hvordan setter du det opp?

Har dette fra babymoov:
ImageUploadedByBV Forum1434044874.025529.jpg
Veldig greit og ikke stort når det er slått ihop. Sleit litt med å få det sammen igjen før jeg fikk dreisen på det :p

Vi har et fra barnas hus. Hadde det oppe en gang men det ble jo helt sinnsykt varm inni der :eek: Selv om det bare er 1/2 telt og helt åpnet ble det kvelende varme. :oops:

Så vi kasta hele telt opplegget. Bruker heller en parasoll, den gir omtrent samme uv-beskyttelsen (dersom den er i tøy) og gir mye bedre lufting. :cool:

Vi har et fra barnas hus. Hadde det oppe en gang men det ble jo helt sinnsykt varm inni der :eek: Selv om det bare er 1/2 telt og helt åpnet ble det kvelende varme. :oops:

Så vi kasta hele telt opplegget. Bruker heller en parasoll, den gir omtrent samme uv-beskyttelsen (dersom den er i tøy) og gir mye bedre lufting. :cool:
Har tenkt tanken selv ang den varmen altså... Var det i Norge eller utlandet? Jeg vil ha et praktisk sted jeg kan amme også. Ikke alltid like lett under en liten parasoll. De store veier fort litt mye og klønete å ta med seg... Skal helst ha plass til to unger. En på 6 mnd og en som blir 2 år neste mnd

Hvor gamle er barna som bruker slikt telt?
Vi har fått barn på høsten, så innen sommeren kom var ingen av dem i stand til å sitte stille på èn plass :p :o
Vi har brukt skyggen fra et tre, eller fra en parasoll ved soving!

Vi har et veldig enkelt et fra br-leker, og er godt fornøyd med det. Tror det kostet 150-200kr, det begynner å bli noen år siden jeg kjøpte det. Det er lett å slå opp, og får god plass under barnevognen på vei til og fra stranden. Jeg liker det bedre enn en parasoll fordi det har bunn, er litt større oppslått, mye mindre sammenslått, og ungene får ikke flyttet så mye rundt på det. Får plass til et lite plaskebasseng inne i teltet. Det er helt åpent, så det blir ikke spesielt varmt.

Hvor gamle er barna som bruker slikt telt?
Vi har fått barn på høsten, så innen sommeren kom var ingen av dem i stand til å sitte stille på èn plass :p :o
Vi har brukt skyggen fra et tre, eller fra en parasoll ved soving!
Yngste er 6 mnd, eldste blir snart 2 år:)

Jeg har pop up telt fra swimpy og er veldig fornøyd :) Det er helt tynt og flatt når det er sammenslått og går fint an å bære med seg på stranda, siden det ikke veier nesten noe.
Kostet rundt 150.

Vi kjøpte et på ellos. Ble sykt varmt inni der og ungene var null interessert i å være der :p
Bomkjøp for min del, men selve teltet var ok :)

Jeg har dette, pop up, lett å slå sammen og kostet 200kr var det vel.

ImageUploadedByBV Forum1434088013.666119.jpg

Har tenkt tanken selv ang den varmen altså... Var det i Norge eller utlandet? Jeg vil ha et praktisk sted jeg kan amme også. Ikke alltid like lett under en liten parasoll. De store veier fort litt mye og klønete å ta med seg... Skal helst ha plass til to unger. En på 6 mnd og en som blir 2 år neste mnd
Vi forsøkte i syden vi da, så var veldig varmt. Kan hende man får det til å funke i Norge når varmen ikke er så intens. Men vår kunne ikke ligge der å sove eller noe slikt, ble altfor varmt. ;)

Vi hadde et enkelt fra leker tror jeg, ble ikke for varmt men så sto det aldri rett mot solen heller

Back
Topp