uv-telt

pixi

Glad i forumet
Hvor har dere kjøpt dette?
Så det i et reklameblad her en dag, men glemt ut hvor det var..[8|]

Barnas Hus har dem til i underkant av 200 kr i hvertfall

Vi har kjøpt på Barnas hus, ser de har samme på Brio.
Synes det er litt kronglete å sette opp. Hadde sett for meg at det var sånn ferdigmontert som bare spatt opp og kunne vris sammen, som noen barnetelt er. Men var med flere teltstenger, barduner osv. Kommer nok til å ta det med om vi skal på stranden eller være lenge ute, da vi har hud som dårlig tåler solen selv, men for kortere utetider, gidder jeg nok ikke sette det opp.

Har foreløpig bare brukt det en gang.

Nei, tror ikke det blir noe særlig brukt.. blir vel sikkert ikke mange dagene med sol her..[>:]
Men hun ble så lei i vogna i dag, så tenkte hun kunne ligge i et sånt telt.. litt på magen å sånn, å leke litt[:)]

ORIGINAL: Nøstenøve

Såg det i Brio lekebutikk reklame. Men tror dere at det blir noe særlig brukt?

Kjøpte til forige mann, men det ble ikke brukt... Kan ha noe med at det kun var 2 uker fint vær i 2007, ellers regnet det non stop til desember engang...[&:][8D][;)]

Kjøpte i dag på Brio (til meg å maiie) De var utsolgt på Barnas Hus på Forus, men det er akkurat det samme som de selger på Brio (på kvadrat). kostet 149,- (tilbud)
Om det kommer til å bli mye brukt - det tror jeg. Er jo stort nok til eldstemann også, så dette kan nok bli brukt på tur i skog og mark også om det ikke blir mye sol i sommer.
Morsomt med telt! =)

kjøpte mitt på Babyshop jeg, ser det var skikkelig dyrt, kosta 499 det jo[&:]
Men har brukt det 3 ganger allerede, da.

ORIGINAL: Rød Sol

Jeg kjøpte mitt UVtelt på toysRus .. det er sånn man kan brette sammen så blir det liten som en frisby... og når man tar den ut så popper deg seg opp selv.

Var sånt jeg hadde håpet på ogsp, kanskje jeg får ta meg en tur innom der også [:)]

ORIGINAL: maiie

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/diverse/uv-strandtelt.html

vi skal ha dette[:)]

Har dette og bruker det på verandaen,skal ha det med på ferie i sommer når vi skal på stranda

Back
Topp