Uværet herjer!!

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Uværet herjer og mannen er bortreist! Jeg får ikke sove.
Det braker jo som om lynet kommer til å slå ned huset snart!

Flere som har det slik?

B
Uværet herjer og mannen er bortreist! Jeg får ikke sove.
Det braker jo som om lynet kommer til å slå ned huset snart!

Flere som har det slik?
Buldrer så hele huser rister :-P Men jeg nyter det. Å vesla sover som en stein :-) kusina mi derimot er ikke like happy. Hu pepperer meg med meldinger :-)

Hvordan kan du nyte det????
Det er jo ganske velkjent at seriemordere angriper på stormfulle netter hvor jenta er alene hjemme!!!!

*gjemmesegunderpleddet*
Hehehe jeg er fra gård..
Da jeg var liten å disse brakene dundret rundt lå jeg på gulvet forran. Verandadøra til oldemor å tittet ut....
Når jeg ble eldre løp jeg rundt i regn og tordenvær hvis det var på dagen.. Helst vil jeg sitte ute å se på det :-P

Jepp! er selv alene hjemme. føler meg veldig dum, men bare det at det KAN slå ned her er gaanske skummelt. er alne hjemme med 2 små barn ..... i høy blokk "/

Jeg har kjæresten her, men er ikke redd så har kosa meg med stearinlys i hele kveld. Men var meget glad for at vi slapp å gå til treninga i dag, både pga lyn men og for det regna så vanvittig hehe

Jeg har kjæresten her, men er ikke redd så har kosa meg med stearinlys i hele kveld. Men var meget glad for at vi slapp å gå til treninga i dag, både pga lyn men og for det regna så vanvittig hehe

Pleier ikke å være redd når mannen er hjemme. Men når jeg er alene hjemme ser jeg for meg alle scenarioer fra stephen king filmer.

Syns ikke det er så skummelt hjemme. Men gikk tur da uværet begynte, og det var ganske ille. Slo ned bare noen hundre meter fra der jeg gikk.
Da stoppet jeg og gjemte meg under et garasjetak en liten stund til det var lengre unna.
Men ganske ekkelt i grunnen, for det virket som det slo ned både rett i nærheten og noen mil unna samtidig.

Og de tordenbrakene, har aldri hørt maken!

Jepp, rister i huset. Hadde en runde med akkurat det samme tidlig i dagmorres så trodde vi var ferdige, men neida :p
Mini er ikke fan av tordenvær så jeg ligger med puppene ute i senga sammen med henne - bare da hun er rolig, stakkars :/

Jaa, herlighet for et vær :( Her tordner det rett over hustaket! Håper det gir seg etterhvert, hvis ikke blir jeg liggende mye våken inatt :(

Syns ikke det er så skummelt hjemme. Men gikk tur da uværet begynte, og det var ganske ille. Slo ned bare noen hundre meter fra der jeg gikk.
Da stoppet jeg og gjemte meg under et garasjetak en liten stund til det var lengre unna.
Men ganske ekkelt i grunnen, for det virket som det slo ned både rett i nærheten og noen mil unna samtidig.

Ååå, hadde det vært meg hadde jeg bare besvimt der og da!!! Skumle greier!!!

Vi hadde en runde idag tidlig vi og. Ikke gøy!

Stakkars lille ❤️ er ikke noe gøy for de små heller.

Jeg trives i uvær. Deilig å ligge i senga og høre regnet hamre utenfor. :)

Virker som om det har tenkt til å komme hitover men her fins vi ikke redde slike ting, tar våre forhåndsregler selvsagt da, men ellers får det bare styre på ute her ;)

Har buldra og blinket rimelig godt her i kveld og. Litt ekkelt, men nå var sambo hjemme og da går det helt fint :)

Her buldra det, men mannen, hundene og lillemann lå og sov søtt. Jeg løp rundt og trakk ut av stikkontaktene. :p

Back
Topp