Uværet herjer og mannen er bortreist! Jeg får ikke sove.
Det braker jo som om lynet kommer til å slå ned huset snart!
Flere som har det slik?
Flere som har det slik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Buldrer så hele huser risterUværet herjer og mannen er bortreist! Jeg får ikke sove.
Flere som har det slik?
B
Buldrer så hele huser risterMen jeg nyter det. Å vesla sover som en stein
kusina mi derimot er ikke like happy. Hu pepperer meg med meldinger
![]()
Hehehe jeg er fra gård..Hvordan kan du nyte det????
Det er jo ganske velkjent at seriemordere angriper på stormfulle netter hvor jenta er alene hjemme!!!!
*gjemmesegunderpleddet*
Jepp! er selv alene hjemme. føler meg veldig dum, men bare det at det KAN slå ned her er gaanske skummelt. er alne hjemme med 2 små barn ..... i høy blokk "/
Jeg har kjæresten her, men er ikke redd så har kosa meg med stearinlys i hele kveld. Men var meget glad for at vi slapp å gå til treninga i dag, både pga lyn men og for det regna så vanvittig hehe
Heldiggrisen!Helt rolig her heldigvis![]()
Ååå, hadde det vært meg hadde jeg bare besvimt der og da!!! Skumle greier!!!Syns ikke det er så skummelt hjemme. Men gikk tur da uværet begynte, og det var ganske ille. Slo ned bare noen hundre meter fra der jeg gikk.
Da stoppet jeg og gjemte meg under et garasjetak en liten stund til det var lengre unna.
Men ganske ekkelt i grunnen, for det virket som det slo ned både rett i nærheten og noen mil unna samtidig.
Og de tordenbrakene, har aldri hørt maken!
Syns ikke det er så skummelt hjemme. Men gikk tur da uværet begynte, og det var ganske ille. Slo ned bare noen hundre meter fra der jeg gikk.
Da stoppet jeg og gjemte meg under et garasjetak en liten stund til det var lengre unna.
Men ganske ekkelt i grunnen, for det virket som det slo ned både rett i nærheten og noen mil unna samtidig.
Og de tordenbrakene, har aldri hørt maken!