juneb Forumet er livet 12 Feb 2011 #3 ORIGINAL: sorciere_ huh? Har ikkje anelse:P hehehehe.. har vell sett reklame av det ?? ååå som jeg gleder meg[:D]
ORIGINAL: sorciere_ huh? Har ikkje anelse:P hehehehe.. har vell sett reklame av det ?? ååå som jeg gleder meg[:D]
juneb Forumet er livet 12 Feb 2011 #6 næææmmen jenter[:-] lurer på om det begynner på tvnorge[8|] husker ikke.. men skal se.. å herre, ser driiit morrosamt ut[:D][:D]
næææmmen jenter[:-] lurer på om det begynner på tvnorge[8|] husker ikke.. men skal se.. å herre, ser driiit morrosamt ut[:D][:D]
Chiapjusk Gift med forumet Aprillykke 2016 12 Feb 2011 #7 Jeg tror ikke de har sagt noen dato enda [:)] Tror de bare sier KOMMER PÅ TVNORGE! [;)]
juneb Forumet er livet 12 Feb 2011 #8 ORIGINAL: Chiapjusk Jeg tror ikke de har sagt noen dato enda [:)] Tror de bare sier KOMMER PÅ TVNORGE! [;)] aaaah, OK :D godt, for vil ikke gå glipp av det[:D]
ORIGINAL: Chiapjusk Jeg tror ikke de har sagt noen dato enda [:)] Tror de bare sier KOMMER PÅ TVNORGE! [;)] aaaah, OK :D godt, for vil ikke gå glipp av det[:D]
Chiapjusk Gift med forumet Aprillykke 2016 12 Feb 2011 #9 Nei, må vaffal se HVA det er for noe, KAN jo hende det bare er superteit [8D]