Uuusj.. :p

Bomchicka

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Novemberfnuggene 2023
Uuusj, i dag er jeg kvalm.. Ikke kjent noe særlig til kvalmen tidligere, annet enn i forbindelse med måltider. Men nå er den altså her, utenom måltid. Og jeg som snart skal på jobb, det blir gøy :p
I et par dager nå har jeg også vært dårlig i magen. En god del magesmerter ettefulgt av diare. Hurra :p Kjenner angsten tar meg når det kommer til magesmertene. Er så redd for å miste.. Er en plass mellom uke 5 og 6 nå :)

Hvordan har dere det, jenter? :)

Hoff får håpe du slepp mer av den kvalmen! Æ va kjempe dårlig i går, men i dag har formen vært helt fin :-)

Termin 18.2.14

Hoff får håpe du slepp mer av den kvalmen! Æ va kjempe dårlig i går, men i dag har formen vært helt fin :-)

Termin 18.2.14
Ja håper ikke den blir alt for plagsom.. Men gjør ikke noe om den er litt/delvis til stede slik at jeg kan føle meg gravid :p Det hjelper på frykten for å miste. Pluss at jeg, helt ærlig, elsker følelsen og det å kjenne på at jeg er gravid ;)

Ja håper ikke den blir alt for plagsom.. Men gjør ikke noe om den er litt/delvis til stede slik at jeg kan føle meg gravid :p Det hjelper på frykten for å miste. Pluss at jeg, helt ærlig, elsker følelsen og det å kjenne på at jeg er gravid ;)

Æ vil Åsså kjenne mæ gravid, men hate å være kvalm å spy :-/

Termin 18.2.14

Jeg har det på akkuratt samme måte :/... vært litt uggen di siste dagen, dårlig i magen.
Og nå kommer kvalmen sigende ut av det blå.. Er pyyyton, men så er det litt greit også - det er jo et tegn på at man fortsatt er gravid da ;)
Heldigvis slipper jeg å gå på jobb denne gangen, er hjemme i mammaperm..
Go bedring til deg og håper ikke det blir så ller værst å gå på jobb ;)

Æ vil Åsså kjenne mæ gravid, men hate å være kvalm å spy :-/

Termin 18.2.14
Finnes mange måter å kjenne seg gravid på :p Bare vent, det kommer sikkert til deg også :)

Forresten, er du nordlending? Ser på dialekta di :p

Jeg har det på akkuratt samme måte :/... vært litt uggen di siste dagen, dårlig i magen.
Og nå kommer kvalmen sigende ut av det blå.. Er pyyyton, men så er det litt greit også - det er jo et tegn på at man fortsatt er gravid da ;)
Heldigvis slipper jeg å gå på jobb denne gangen, er hjemme i mammaperm..
Go bedring til deg og håper ikke det blir så ller værst å gå på jobb ;)

Heldigvis kommer det noe godt utav alle plagene.. :) Hardt mens det står på, men verdt det til sist :) Og det sier jeg nå når jeg sitter her og formen er helt fantastisk. Hehe :)
Takk for god bedring-ønsket, tror det hjalp :)

Du er sikker på at det ikke er omgangssyken siden du har vært dårlig i magen? Ha en god dag på jobb! :)

Back
Topp