uutholdelige smerter

frøkenvin

Blir kjent med forumet
dette er virkelig ikke til å holde ut. det er så vondt att jeg veit snart verken ut eller inn.
jeg har så store smerter i høyre lysk som strekker seg nedover låret å bak i hoftene. helt uutholdelig. det kommer i tak og det nytter ikke å verken stå eller ligge.
var på føden i går å di trodde det var nerver i klem, men herregud. hvor mye skal faktisk en kropp tåle. tror rier faktisk er pace of cake i forhold.
er det noen som kjenner seg i igjen i dette ???? høres ut som je syntes veldig syndt på meg selv nå. å det stemmer ! dette er helt J....

Offa,ditta høres ikke bra ut :(
Ring lege og fortell korleis du har det.. Ring heller 1 gong for masse enn en gong for lite[;)]

Lykke til...

Har nok ikke like mye som deg, men kjenner igjen smertene du beskriver.. Men jeg tror at her er det bare nerver i klem, men det er utrolig vondt ja.. Håper de finner ut noe som kan hjelpe deg!

Har også slike sinnsyke smerter i lysken noen ganger.. men de går heldigvis fort over! så skjønner godt at du synes synd på deg selv.. for det er ikke godt!!!!

ORIGINAL: gutt07spire10

Har også slike sinnsyke smerter i lysken noen ganger.. men de går heldigvis fort over! så skjønner godt at du synes synd på deg selv.. for det er ikke godt!!!!

ORIGINAL: gutt07spire10

takk for alle svar =) godt å vite att det er fler. er sikker på att en oprasjon uten bedøvelse er mindre smertefullt hehe, jeg håper bare det er ett GODT TEGN PÅ ATT LILLEMANN VIL UT SNART.
det er liksom ikke så lenge en orker dette her. gråt av smerter i natt så forhåpentligvis så kan det være en god oppladning til å ikke syntes selve fødselen er så vond.

Off håper det har gitt seg?! Bare vær obs om foten blir varm å hoven..(blodpropp) 

GLADJENTÅ
tanken slo meg ang. blodpropp ja. for 5 dager siden startet det nemmelig med sånne smerter i leggen av alle ting å det er akkuratt som om det har fløtt seg.
nå på dagen har jeg ikke noen spesielle smerter. ligger med varmepakning nå å det er hel skjønnt =) bare gruer meg til natta igjen, men forhåpentligvis kommer vel lillegutt snart så jeg skal holde ut =)

LINNEMOR85.

ja det kjennes rett å slett ut som om en skal svime av å dø. har tenkt mye på hvordan i all verden det skal gå hvis fødselen er slik og om det isåfall er disse smertene + rier ..... da er det nå sikkert å visst att jeg skal ikke ha flere barn.
men jeg syntes det er veldig rart att di ikke undersøkte meg skikkelig på føden i går. har ikke hatt en eneste gyn. undersøkelse siden jeg ble gravid å det er litt rart. bare tanken på att kanskje bekkenet er alt for lite , å att det er det som også kan forårsake disse smertene. har noen av dere harr gyn undersøkelse eller er ikke det vanlig lenger ?

ja kjenner det igjenn, lå å vrei meg på sofaen i smerter,tårene trillet og mega kvalm[:'(]
nei er helt eni..rier er bare småting i forhold..

håper du har rett ang att disse smertene er verre enn rier hehe [:D]
jeg akter ikke å ligge slik i flere timer, da er je dau hehe.
merkelig att en skal måtte ha sååå vondt hmmm.
men nå er det vel snart overstått [;)]

Back
Topp