uutholdelig kløe

marbea7686

Flørter med forumet
noen her som klør?
er i 32+6 og holder på å klø ihjel, i skrittet og under armene (!!) [8D]
helt merkelige plasser,men jeg holder på å bli gal av det. klødd til jeg har blitt skikkelig opphovnet begge plassene.
noen som er plaget med det samme?
burde jeg ta det seriøst?

har jo bare vært til jordmor 1gang og skal ikke til legen før i september,da var jeg der sist i uke26.[&:]

Nå skal jeg være litt udelikat her...men svetter du mye? Er det derfor du klør tro?
Hvis ikke, så kan det jo være begynnende svangerskapskløe, selv om den oftere er under føtter og inni hendene og sånn.
Blir det bedre om du kjøler ned områder som klør?

Jeg har også opplevd veldig kløe i skrittet. Men jeg tror ihvertfall mitt kommer av at jeg er mye varm - svetter mer enn vanlig, og har mye mer utflod enn vanlig. Så jeg tror det kommer av fuktighet, faktisk. Klør noe infernalsk noen ganger. Ble det personlig nok...eh....

Klør en del jeg også, tror det er svangerskapskløe jeg har. Skal ta det opp med legen når jeg skal tilbake på kontroll om 12 dager. Vet ikke om det er noe å gjøre med det, men er verd å spørre.

det er godt mulig at det er pga mye svetting [;)]
og det er superdeilig med kald klut der,men ser jo kanskje litt merkelig ut med en våt flekk i skrittet og under armene på butikken,hahahaha,neeeida...skal jo ikke bruke det der.
er heldigvis bare 7uker og et par dager igjen. [:)]

Hmm..... eneste stedene jeg klør er under føttene, på magen og på armene...
Hørtes veldig ubehagelig å klø der du klør ja, ikke bare å smøre med aloe vera der nei[8D]
Håper det forsvinner igjen[:)]

ORIGINAL: Snart2!!

Hmm..... eneste stedene jeg klør er under føttene, på magen og på armene...
Hørtes veldig ubehagelig å klø der du klør ja, ikke bare å smøre med aloe vera der nei[8D]
Håper det forsvinner igjen[:)]

[8D][;)]
har vart i kanskje snart 2mnd nå..men begynte ikke under armene før for et par uker siden.
reager veldig når jeg har på deo da,hehe,da starter det virkelig,og når jeg barberer meg.
kan jo ikke gå rundt som en uteligger heller da...[8D]

har faktisk smurt meg med soppkrem nedentil og det hjalp faktisk litt,men går fort over.
fikk en tena lady krem på apoteket for inkontinens (!) og den var veldig kald og svalende og hjalp litt den og,men...

hørtes mer ut som soppinfeksjon enn svangerskapskløe.

jeg er plaget med kløe under beina og på armene henda....jeg blir gal a det ....fikk beskjed å ta magnesium og b vitamin å se om det hjalp.
Er vel noe jeg må bli vant med tror jeg for gir seg ikke...spes ille er det om natten. andre tips tas imot ja[:)]

Back
Topp