uuææ! Var dette slimproppen??

Mailykke2

Forelsket i forumet
Stod egentlig opp for å gå på do, trodde jeg. Ut kom det ingen ting, så bestemte meg for å bare stå opp siden jeg uansett ikke fikk sove. Når jeg skulle ta kattevasken kjente jeg at noe var på vei ut, tenkte egentlig at dette bare var utflod som det alltid har vært, men når kluten fjernes er den lyserosa. Så at det var noe slim, men ikke så veldig mye. Kan det ha vært slimproppen som gikk? Hvor mye slim skal det egentlig komme da? 
Jeg kan ikke si noe særlig om mengden av slim, ettersom den tanken ikke slo meg før etter jeg hadde skylt kluten... :P
 
Jeg har ikke opplevd at slimproppen har gått selv, men det kan jo høres sånn ut.
Eller at det rett og slett er en veldig moden livmorhals du har, blir spennede å se hva som skjer nå da. 
 
kasnkje det blir fødsel på deg snart!
 


Hestejenta skrev:
Jeg har ikke opplevd at slimproppen har gått selv, men det kan jo høres sånn ut.
Eller at det rett og slett er en veldig moden livmorhals du har, blir spennede å se hva som skjer nå da. 


Jeg går hele tiden å sjekker om det kommer mer, og da kommer det lyserosa nesten små klumper med slim :P 
Kanskje hun kommer som bestilt :D Spennende dager imøte iallfall :) Tenkte jeg skulle ringe en jordmor å høre hva det kan være, merker det presser litt mer på nå :P Men ikke verre enn at det kjennes ut som litt kraftig kynner :P
 


muffinsdronningen skrev:
kasnkje det blir fødsel på deg snart!


Lov å håpe :)
Menstermin er på onsdag, og det er den jeg har følt stemmer :P Kanskje jeg har rett?!? :P
 
det kan være slimproppen :) kanskje det skjer noe på mensterminen da!! hihi
 


LadyOnHeels skrev:
det kan være slimproppen :) kanskje det skjer noe på mensterminen da!! hihi


Virkelig lov å håpe :)
Jeg har hele veien hatt en følelse på at det er den som stemmer, så nå får vi se da :P
 


LadyOnHeels skrev:
det kan være slimproppen :) kanskje det skjer noe på mensterminen da!! hihi


Virkelig lov å håpe :)
Jeg har hele veien hatt en følelse på at det er den som stemmer, så nå får vi se da :P
 
Tror ikke jeg tør å være for optimistisk..
Her har det ikke akkurat vært mye action siden i dag morges :P

Tror det blir en liten tur opp på føden for å sjekke tuppa, ettersom at hun har vært utrolig rolig i dag, men får se etter at sambo er kommet hjem :P Hun pleier å kvikne til når han kommer :P

Snakket med mamma, og hun sa at med meg så gikk slimproppen på fredagen og jeg kom på mandagen, så mulig jeg har ei lita tulle i armene mine i løpet av uka? Jeg har vært veldig lik på mamma resten av svangerskapet, ås blir spennende å se :)
 
spennende da å se om du er lik din mor 
 
Det kan ha vært slimproppen, ja! Og jeg vil jo absolutt si at det er et godt modningstegn! Håper det blir fødsel på deg snart! Lykke til!
 
Back
Topp