Jeg leser og hører stadig om utviklingstrinn.. Barn som er midt i og mellom de forskjellige trinnene osv
Noen som kan forklare hva som menes? Babyer er da i utvikling hele tiden..? Aldri hørt om noen faste trinn liksom

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen norsk app med tilsvarende?Last ned appen Wonder weeks![]()
Appen Preglife har også oversikt over utviklingstrinnIngen norsk app med tilsvarende?
Har ikke hørt om det/fulgt med med de forrige så må innrømme jeg fikk en aha opplevelse nå under.1 utviklingstrinn - rimelig spot on herJeg leser og hører stadig om utviklingstrinn.. Barn som er midt i og mellom de forskjellige trinnene osvNoen som kan forklare hva som menes? Babyer er da i utvikling hele tiden..? Aldri hørt om noen faste trinn liksom
![]()
Nei. Men det finnes en dansk versjon av samme app med navn «vidunderlige uger».Ingen norsk app med tilsvarende?
Ingen norsk app med tilsvarende?
Er i utgangspunktet litt skeptisk til en app som forteller meg hva som forventes av barnet mitt de bestemte ukene.. Men sikkert interessant å oppleve om det stemmer daHar ikke hørt om det/fulgt med med de forrige så må innrømme jeg fikk en aha opplevelse nå under.1 utviklingstrinn - rimelig spot on her![]()
Slik jeg har skjønt det, så handler det mer om å forstå hva barnet opplever og går gjennom i ulike faser/stadier i livet/ utvikling.. og at kan vi lettere forstå f. eks hvorfor barnet er mer "klengete" nå enn tidligere.Er i utgangspunktet litt skeptisk til en app som forteller meg hva som forventes av barnet mitt de bestemte ukene.. Men sikkert interessant å oppleve om det stemmer da![]()
Slik jeg har skjønt det, så handler det mer om å forstå hva barnet opplever og går gjennom i ulike faser/stadier i livet/ utvikling.. og at kan vi lettere forstå f. eks hvorfor barnet er mer "klengete" nå enn tidligere.
Stemmer det?
Er i utgangspunktet litt skeptisk til en app som forteller meg hva som forventes av barnet mitt de bestemte ukene.. Men sikkert interessant å oppleve om det stemmer da![]()
Hvordan funker utviklingstrinn hvis barnet er født for tidlig/sent? Noen steder står det at man skal se på det ut i fra faktisk alder, men har også lest at man skal tenke ut i fra terminen. For min del er jo gutten litt over 5 uker nå, men skulle jeg sett på alder ut i fra terminen ville han vært litt over 2 uker. Hva blir det riktige?
Du regner ut fra termindato for barn født før termindatoen![]()