Utviklingstrinn 4

Ja man får virkelig testet tålmodigheten om dagen!! Min blir 4 mnd om to dager,håper ikke det varer til han er 5 mnd altså. Når startet det hos deg?
Hun ble fire mnd 25.desember og sov godt og lenge hele jula, så kom januar og da begynte tullballet. Står på apoen min at utviklingstrinn 4 varer i 5 uker så det er bare å stålsette seg. Heldigvis så har hun vært mye blid og altså. Selv med lite søvn.
 
Åå så godt å høre;) håper det blir populært her og:) starter du med en skje første dagene?
Nei hun fikk 3 skjeer. Men ikke fulle og det er små skjeer så kanskje 1,5 tilsammen da. Fikk vel ca det samme i går og blir kanskje litt mer idag om hun vil ha. Er livredd for forstoppelse så prøver å ta det litt med ro. Storebror hadde kronisk forstoppelse og det var ikke noe særlig.
 
Nei hun fikk 3 skjeer. Men ikke fulle og det er små skjeer så kanskje 1,5 tilsammen da. Fikk vel ca det samme i går og blir kanskje litt mer idag om hun vil ha. Er livredd for forstoppelse så prøver å ta det litt med ro. Storebror hadde kronisk forstoppelse og det var ikke noe særlig.

Okay! Han fikk sin første smaksprøve i dag her og...ga vel 1,5 jeg og tenker jeg. Likte det veldig godt:) nei huff, forstoppelse er ikke noe greit.
 
Back
Topp