Utviklingstrinn 4

Babysjuk92

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Septemberlykke 2021
Er det flere som merker noe til dette? Jeg er helt svett om dagen og jeg mistenker nå at dette er grunnen. Gikk fra å ha baby som var storfornøyd og sov mye både dag og natt, til å nå ha en klengete og «sutrete» baby som ikke vil sove [emoji28] Håper virkelig det bare er en periode, for mamma’n trenger snart litt søvn [emoji85]
Heldigvis er han fortsatt verdens fineste [emoji173]️
 
Herregud, ja! Det er sutring og makking hele dagen. Heldigvis sover hun på natta, men faller seinere og seinere i søvn. Sitter med puppen ute nå i forsøk nummer fem på å få henne til å sove :p Gleder meg til litt bedre dager, i følge preglife-appen er det fire dager igjen til det verste er over, håper det stemmer :wacky:
 
Her er dagsovingen blitt ett mareritt. 20-30 min på det verste bare 10-15 [emoji849] slitsomt når man har vært vandt med 2 timers lurer det man både får gjort litt og slappet av. Sliter med å få lurene til å passe med døgnrytmen når de er så korte, så igår var han dødstrøtt for kvelden allerede kl 17.
 
Jaaaa, mye tull med flaska om dagen, veldig kavete og bråsutring. Vi kan ikke trille lange turer lenger. Mye gråting etter soving på dagtid. Men han er blitt mye mer vokal da, vekker mamma med å skravle, og det er koselig ^^,

Tror vi er ved toppen nå, -håper jeg. Men han har reagert verre på de forrige faktisk, er bare at denne har vart litt lengre [emoji14] 17 uker på lørdag.
 
Hun er blitt mye mer vokal, lager mange morsomme lyder og hun er blitt så flink på å gripe ting og ta dem til munnen [emoji1] MEN, hun sutrer nesten hele våkentiden, og hun er umulig å få til å sove. Før har det bare tatt 3-4 knebøy i bæreselen, og hun sovnet greit i vogna av og til, men nå funker INGENTING. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe henne[emoji30] noen som har tips? Ellers må jeg bare bære eller trille henne til hun gråter seg i søvn, for jeg klarer ikke ta flere hundre knebøy om dagen flere ganger..
 
Hun er blitt mye mer vokal, lager mange morsomme lyder og hun er blitt så flink på å gripe ting og ta dem til munnen [emoji1] MEN, hun sutrer nesten hele våkentiden, og hun er umulig å få til å sove. Før har det bare tatt 3-4 knebøy i bæreselen, og hun sovnet greit i vogna av og til, men nå funker INGENTING. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe henne[emoji30] noen som har tips? Ellers må jeg bare bære eller trille henne til hun gråter seg i søvn, for jeg klarer ikke ta flere hundre knebøy om dagen flere ganger..

Her er sutringa også helt ekstreeeem! Eneste som funker for å sove på dagtid her om dagen er jogging bortover grusveien utenfor med vogna.... naboen må jo tro jeg har klikka helt [emoji23]
 
Kjenner jeg gruer meg til dette ettersom 3 trinn var veldig tungt her med lite søvn på lille. Syns det var veldig vanskelig å legge henne på dagtid i dag, lurer litt på om trinn 4 allerede er i gang...når startet det for dere? Hun er 14,5 uker nå
 
Kjenner jeg gruer meg til dette ettersom 3 trinn var veldig tungt her med lite søvn på lille. Syns det var veldig vanskelig å legge henne på dagtid i dag, lurer litt på om trinn 4 allerede er i gang...når startet det for dere? Hun er 14,5 uker nå

Her startet det omkring 14,5 uke!
 
Herregud, ja! Det er sutring og makking hele dagen. Heldigvis sover hun på natta, men faller seinere og seinere i søvn. Sitter med puppen ute nå i forsøk nummer fem på å få henne til å sove :p Gleder meg til litt bedre dager, i følge preglife-appen er det fire dager igjen til det verste er over, håper det stemmer :wacky:

Regner Preglife fra fødsel eller termin, vet du?
 
Kjenner jeg gruer meg til dette ettersom 3 trinn var veldig tungt her med lite søvn på lille. Syns det var veldig vanskelig å legge henne på dagtid i dag, lurer litt på om trinn 4 allerede er i gang...når startet det for dere? Hun er 14,5 uker nå
Rundt 13. uke. Litt usikker da dette har sneket seg innpå og ikke vært like ekstremt som de andre var.
 
Her begynte det utviklingstrinnet tidlig. Rett etter 3 mnd kontrollen. Sutring og uro varte ca 1,5 uke. Nå er han for det meste blid, men har noen sutre perioder i løpet av dagen. Sliter veldig med å få han til å sove på dagen, men natten går stort sett greit. Håper det også retter når det er over :)
 
Håper virkelig at det er det som står på nå. Jeg klarer virkelig ikke å legge henne...ikke engang til den vanligvis enkleste duppen på dagtid. Er bare full panikk med en gang hun merker at jeg prøver å få henne til å sove, med krakilske tilstander. Ender med å gi opp fordi jeg selv begynner å hylgrine av at jeg er så sliten
 
Her begynte det utviklingstrinnet tidlig. Rett etter 3 mnd kontrollen. Sutring og uro varte ca 1,5 uke. Nå er han for det meste blid, men har noen sutre perioder i løpet av dagen. Sliter veldig med å få han til å sove på dagen, men natten går stort sett greit. Håper det også retter når det er over :)

Helt likt her! Begynte rett etter 12,5 uke når det egentlig skal være rolig. Mye vanskeligere å legge og er våken lengre strekk..
 
Mistenker at utviklingstrinn er synderen! Baby har fått mer rutiner, men!! Hun våkner klokka 4 hver morgen og har fest en times tid før hun sovner igjen + at det å legge henne på kvelden er en liten kamp!
 
Back
Topp