Utviklingssprang

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Noen som har lagt merke til dem? Blir bare tydligere her ;) nå har hun 10 dager igjen av den hun er i nå ifølge appen, litt sovemakking, griner lettere og vil ha meg mest mulig i syne.
 
Helt likt her. Merker det godt i begynnelsen iallefall, surver og griner mye, spiser lite, sover dårlig. Nå vil han helst seg meg hele tiden, og ikke for å snakke om å være med meg hele tiden :p det står at han har igjen 16 dager, men han begynte nok på det spranget en del dager før, så vi får se! :)
 
Han er i relasjonsspranget nå. Veldig sutrete og må ha konstant oppmerksomhet. Slitsomt, 12 dager igjen! :)
 
Har merket litt urolige perioder og nå er han i en god. Søvnen er ikke helt ok men det har den ikke vært på lenge, til tider veldig sutrete og skrikete. Nå veldig glad og smilene
 
Merker MYE til sprangene. Han har i ca. 2 uker nå vært håpløs på dagen. Gråter og blir sint på alt og alle. Er ikke fornøyd før det skjer noe interessant, feks at vi møter andre folk hjelper. Ellers må jeg gå med han på armen hele dagen, alt for kjedelig å sitte i ro. Tror han er lei av å ikke komme seg noen plass. Spranget skulle være ferdig forrige helg, men han er fortsatt sinnababy. Håper det snart går over og at det ikke ligger noe mer bak enn et ufarlig sprang :)
 
Merket veldig til forrige sprang
 
Noen som har lagt merke til dem? Blir bare tydligere her ;) nå har hun 10 dager igjen av den hun er i nå ifølge appen, litt sovemakking, griner lettere og vil ha meg mest mulig i syne.
Åssen app er dette?
 
Jeg tolket det som termin dato... Siden babyen kan jo bli født før eller etter tiden.. Men barnets alder er jo termindatoen om du skjønner :)

Det er fult mulig :) jeg tenkte ikke så mye over det siden det ikke er mange dagene imellom hun ble født og termin.
 
Vi er snart inne i br 6 tror jeg det er, kjenner jeg er litt spent på det og om vi merker mye denne gangen, håper ikke der for nå har vi så fine rutiner rundt mat og søvn :p

Har merket alle de andre nokså godt så vi blir vel å merke den her også :p

Men hun har i hvertfall nesten kunnet huke av alt på det de kan "lære" seg i de spranga da, det er ganske morsomt egentlig :D
 
Back
Topp