Noen som har lagt merke til dem? Blir bare tydligere her nå har hun 10 dager igjen av den hun er i nå ifølge appen, litt sovemakking, griner lettere og vil ha meg mest mulig i syne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åssen app er dette?Noen som har lagt merke til dem? Blir bare tydligere her nå har hun 10 dager igjen av den hun er i nå ifølge appen, litt sovemakking, griner lettere og vil ha meg mest mulig i syne.
The wonder weeks heter den. Veldig greiÅssen app er dette?
Oki. Prøver den nå. Jeg er helt i ørska her. Due date er det termin eller fødsels dato?The wonder weeks heter den. Veldig grei
Oki. Prøver den nå. Jeg er helt i ørska her. Due date er det termin eller fødsels dato?
Jeg tolket det som termin dato... Siden babyen kan jo bli født før eller etter tiden.. Men barnets alder er jo termindatoen om du skjønnerJeg skrev dagen hun var født. Er litt usikker på hva de mener av de to faktisk
Jeg tolket det som termin dato... Siden babyen kan jo bli født før eller etter tiden.. Men barnets alder er jo termindatoen om du skjønner