Utviklingssprang!

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Merker dere noe til dette?
Jeg merket det med engang denne gangen!
Oppførselen til lille er som tatt ut av en informasjonsbok om utvikling i uke 14,5!
Denne perioden er visst lang også!
 
Oh yes! Vi er i sprang 4, er som å lese om Felix! Vi har 16 dager igjen ca før en liten pause :eek:
 
Mer sutring og humørsvingninger, spiser mer, sover urolig:p Er 15 uker og 2 dager:)
 
Hvor leser dere om dette?? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Stemmer veldig bra her også, bortsett fra at han heldigvis sover rolig og fint natta gjennom ☺
 
Tell me about it..
 
Mer sutring og humørsvingninger, spiser mer, sover urolig:p Er 15 uker og 2 dager:)
Nesten samme her men spiser litt mindre enn vanlig. Tror det er også tenner på vei. Våkner hver 2-3 timer på natta og nekter å sove på dagen. For å få han sove på dagen må vi ta trille turer faktisk, mamma får workout daglig :)
Gutten er 16 uker gammel i dag :)
 
Denne gangen har vi merket det også.. mer urolig enn vanlig. Hun er 18 uker, så vi er straks ferdige med sprang 4
 
Merket veeeldig godt sprang nr 3, ved 11-12 uker, og litt av nr 4 nå, men ikke så ille som forventet :) Jeg har den boka "se jeg vokser". Står mye bra i den asså:)
 
Her er spring 4 mye mer merkbart enn nr. 3. Det er litt slitsomt nå, men utrolig fasinerende å følge med på disse springene også! :) Han sover heldigvis godt om nettene, men sover ikke like lenge på morgningen og på dagen er det kun mulig å få han til å sove i vogna utendørs, i alle fall om han skal sove litt mer enn 20-30 min.
 
Er det bare 2-3 ukers "pause" mellom sprang 4 og 5 ?!?!! - :O *gi-meg-styrke*
 
Jeg er så sliten nå at jeg vet knapt mitt eget navn...

Men er det lite søvn, våkner lett, sutring når en ikke blir løftet og bært, og utrøstelig gråt når man omsider finner ut at en er overtrøtt hos deg også?!
 
Og sinne! Forferdelig sinnevræl når rangla eller babygym-leken ikke beveger seg dit en vil?!!
 
Men er det lite søvn, våkner lett, sutring når en ikke blir løftet og bært, og utrøstelig gråt når man omsider finner ut at en er overtrøtt hos deg også?!

Oh yes... Våkner hver 2. til 3.t på natta, mye sur på dagen, sover kun korte dupper om han ikke kan ligge ute i vogna, vanskelig å legge på kvelden, er ikke fornøyd med å måtte leke alene osv :p
Men samtidig har har lært helt vanvittig mye på disse ukene, rulle fra rygg til mage, flytte leker fra ene hånden til den andre, reagerer på navnet sitt, strekker hender mot oss når han vil opp osv.
Men gleder meg til litt mer harmoniske dager, jeg holder på å bli gal!
 
Oh yes... Våkner hver 2. til 3.t på natta, mye sur på dagen, sover kun korte dupper om han ikke kan ligge ute i vogna, vanskelig å legge på kvelden, er ikke fornøyd med å måtte leke alene osv :p
Men samtidig har har lært helt vanvittig mye på disse ukene, rulle fra rygg til mage, flytte leker fra ene hånden til den andre, reagerer på navnet sitt, strekker hender mot oss når han vil opp osv.
Men gleder meg til litt mer harmoniske dager, jeg holder på å bli gal!

Så utrolig artig å lese! :D For det er nettopp dette lillegull trener seg på også! Han kommer nesten helt rundt fra rygg til mage. Det mangler bare å få kontroll på den dumme armen ;) Og han blir så kry og fornøyd når jeg hjelper til litt så han kommer helt over :D og så så vidt noen utstrakte armer da pappa'n skulle løfte han opp. Men disse lekene er det store frustrasjonsmomentet. Det er så tydelig at han jobber iherdig med å få kontrollen på dem, men det ender i sinne og hyling! - I dag har det vært så voldsomme svingninger at jeg nesten har vært på gråten selv. Skal nå sies at vi sov forferdelig dårlig i natt og duppene i dag har vært svært korte enten i vogna (som jeg må trille på konstant) eller i bilen...så ikke mye hvile på meg i dag mao :/ - jeg håper så inderlig at denne perioden snart er over så vi kan få litt hvile igjen!
 
Vet da søren om det er sprang eller ikke! Men ei som nekta å sove fra 20-03:30 i natt! Uansett gal blir jeg!!!!
 
Merker dere noen bedring nå eller...?
Hos oss kan det se ut som de værste tordendagene har roet seg. Han kan fremdeles være litt gretten og urolig, men han har ofte blide og rolige perioder også Og så sover han mye mer og tyngre igjen virker det som. Herlig! :D
 
Back
Topp