Utviklingssprang

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Merker dere det når di små har utviklingssprang??

Lille var 12 uker i går og rundt den tida er det et utviklingssprang... Merker hun er mer sutrete enn vanlig i dag.... Sover bare kort tid om ganga selv ute i vogna....

Kan jo ikke vite det er det som gjør det mens sjansen er jo tilstede....

Ikke bare bare å være liten baby å prøve å finne seg tilrette i den store verden :)
 
Samme her, har akkurat lest The Wonder Weeks (på app) og det stemmer her. Stemte ved forrige sprang og nå merker jeg at neste kommer også.. Heldigvis så vet jeg også at det går over! :)
 
Samme her, har akkurat lest The Wonder Weeks (på app) og det stemmer her. Stemte ved forrige sprang og nå merker jeg at neste kommer også.. Heldigvis så vet jeg også at det går over! :)

Har ikke den appen. Er det noe spesielt som står som du merker passer babyen din??

God trøst i alt som er forbigående ja ;)
 
Har ikke den appen. Er det noe spesielt som står som du merker passer babyen din??

God trøst i alt som er forbigående ja ;)

Er sikkert noe i at man ser det man vil se kanskje ;) men hun er egentlig en veldig rolig baby. Men nå trenger hun mer nærhet og er generelt mer grinete. Så da blir det litt mer bæring og kos. :)
 
Er sikkert noe i at man ser det man vil se kanskje ;) men hun er egentlig en veldig rolig baby. Men nå trenger hun mer nærhet og er generelt mer grinete. Så da blir det litt mer bæring og kos. :)

Begynner å roe seg her føler jeg :) siste dagene ligget lenge på babygymmen og på sofaen.... Godt for armene å få hvile litt.... Koselig å ha ho ved siden på sofaen og prate og kose seg sammen :)
 
Back
Topp