Når var din termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når var din termin?
Når var din termin?
Hihi. Her har plutselig lillegutt begynt å lage noen underlige papegøye lignende lyder. Han hviner og skratter når han ligger alene. Pluss han spiser og gnafser på hendene. Har sokker på d![]()
Hvorfor har du sokker på de? Får han ikke suge på hendene sine?Hihi. Her har plutselig lillegutt begynt å lage noen underlige papegøye lignende lyder. Han hviner og skratter når han ligger alene. Pluss han spiser og gnafser på hendene. Har sokker på d![]()
Haha takk!Velkommen til sprang 3 *hehe*
De har blitt litt såre. Så for at det skal få gro så må de gjemmes littHvorfor har du sokker på de? Får han ikke suge på hendene sine?
Ååh :/ huff!De har blitt litt såre. Så for at det skal få gro så må de gjemmes litt![]()
Her har hun votter om natten for å forhindre det sammeDe har blitt litt såre. Så for at det skal få gro så må de gjemmes litt![]()
Går sikkert ut på det samme, men er en app som heter "vidunderlige uger". Tror vi er midt inni sprang 3 for hun er ikke seg selvGoogle utviklingssprang, eller babyens ti vanskeligste perioder! Kommer opp artikkel og oversikt fra bv. Er dette tipset om fra før? Har ikke lest alle kommentarene.. Det er den oversikten vi går ut i fra, har stemt hittil. Tror vi snart er ferdig med nr 3, virker som han begynner å roe seg litt nå![]()
Kult. Hvordan fikk du dette? Jeg gikk inn på nettsiden der, men finner ikke ut hvor jeg kan lage min egen for min baby?
Det er en app på telefonenKult. Hvordan fikk du dette? Jeg gikk inn på nettsiden der, men finner ikke ut hvor jeg kan lage min egen for min baby?
Skulle ønske de også hadde en oversikt over hvilke utviklingssteg som er årsaken til de ulike regnværsukeneOm den kalenderen til BV stemmer trer lillegutt nå inn i en 5-ukersperiode full av regnvær og stormSkulle ønske de også hadde en oversikt over hvilke utviklingssteg som er årsaken til de ulike regnværsukene
Det er en app på telefonen![]()
Takk. Lastet den ned. Knallartig å få oversikten sånn