Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Fiorelina~
Åler babisen? bakover!!!!
Krabber skatten? neeeei.... men snurrer rundt og rundt...
Sitter gullet? jepp!! Som en "prest"!
gjør sjarmørene noe annet spektakulært? når han blir skikkelig sint (sjelden), og jeg f.eks. har tenkt å sette han på gulvet, går beina i ett, i låst stilling. Han skal ikke sitte, nei! Slik som de stae 3-åringene på tv.... [:D]
ORIGINAL: Grete71Det glemte jeg - John Ruben snurrer også[:D]
Åler babisen? bakover!!!!
Krabber skatten? neeeei.... men snurrer rundt og rundt...
Sitter gullet? jepp!! Som en "prest"!
gjør sjarmørene noe annet spektakulært? når han blir skikkelig sint (sjelden), og jeg f.eks. har tenkt å sette han på gulvet, går beina i ett, i låst stilling. Han skal ikke sitte, nei! Slik som de stae 3-åringene på tv.... [:D]
ORIGINAL: Mamma_20
Å,så gøy *skryte mer* [;)]
Gullet sitter,krabber,reiser seg,og i går tok han tre skritt i lekegrinda mens han holdt i kanten. Ellers går han viss vi "går med han"/går bak og holder opp hendene,og strekker ene armen opp når vi sier "såååå stor" [:D][:D]
Gleder meg så masse til praten kommer.
Han er vel ganske tidlig ute tror jeg?! Han er vel av de eldste januabarna kanskje??? (født 5).. Morro og følge utviklingen til barna våre!! [:D]
ORIGINAL: Mamma_20
Å,så gøy *skryte mer* [;)]
Gullet sitter,krabber,reiser seg,og i går tok han tre skritt i lekegrinda mens han holdt i kanten. Ellers går han viss vi "går med han"/går bak og holder opp hendene,og strekker ene armen opp når vi sier "såååå stor" [:D][:D]
Gleder meg så masse til praten kommer.
Han er vel ganske tidlig ute tror jeg?! Han er vel av de eldste januabarna kanskje??? (født 5).. Morro og følge utviklingen til barna våre!! [:D]
Åler babisen jepp.... åsså sånn fart som han har[:D]
Krabber skatten nei, men han står i krabbestilling og lurer på hvordan han skal komme seg forover
Sitter gullet ja.. har sitti siden han var 5 måneder.
gjør sjarmørene noe annet spektakulært han reiser seg opp sånn at han står langs ting. og sier pa-pa, da-da, og ba-ba(baba er bestefar) også drar han seg fremover når han sitter!!!
Åler babisen? Jepp...bakover!
Krabber skatten? nei, men tar "pushups" da.[:)]
Sitter gullet? ja, men ikke så lenge om gangen før vi mister ballansen....hehehe...litt rund i rompa enda.[:D]
gjør sjarmørene noe annet spektakulært? mmm...danser, hopper og er helt vill når vi setter på " båten Anna" på stereoen...hehehe....blir nok en liten danseløve!
ORIGINAL: buster
Åler babisen? Nei
Krabber skatten? Nei
Sitter gullet? Og nei..
Men prater mye dag, sier mamma tydlig, eller går skravla i ett når han er våken.
Holder tåteflaska selv.
Er visst en liten treiging jeg har!![:)]
Åler babisen? Nei
Krabber skatten? Nei
Sitter gullet? Og nei..
Men prater mye dag, sier mamma tydlig, eller går skravla i ett når han er våken.
Holder tåteflaska selv.
Åler babisen? Nei
Krabber skatten? Nei
Sitter gullet? Og nei..
Holder tåteflaska selv.
ÅÅtakk - jeg trodde min var den eneste som ikke kunne sitte og/eller krabbe[:D]
(ålinga (bakover) med JR er ikke så veldig mye av heller.. )
Vi har tenkere vi[:D]
Åler babisen? Nei
Krabber skatten? Nei
Sitter gullet? Og nei..
Holder tåteflaska selv.
Jepp har nok det!![:D][:D] De kommer til å bli noe stort en dag, bare vent å se!![;)]
Åler babisen? Nei
Krabber skatten? Nei
Sitter gullet? Og nei..
Holder tåteflaska selv.
Jepp har nok det!![:D][:D] De kommer til å bli noe stort en dag, bare vent å se!![;)]
hihi - Julian og John Ruben kommer til å løse sult-krisen i Afrika - og utnytte bølgekraften til elektrisitet og.. [;)][:D][:D][:D]
Åler babisen? Nei
Krabber skatten? Nei
Sitter gullet? Og nei..
Holder tåteflaska selv.
hihi - Julian og John Ruben kommer til å løse sult-krisen i Afrika - og utnytte bølgekraften til elektrisitet og.. [;)][:D][:D][:D]
Er ikke tvil!! [:D] Må bli bra det der!![;)]