Utvikling.

Mammasjenter

Blir kjent med forumet
Hvor langt har deres kommet I utviklingen?
Jeg føler at min baby er litt sen..baby tar seg ikke til tærne..ikke interessert. Baby snur seg ikke fra mage til rygg eller omvendt. Legger jeg baby ned så ligger baby bare der. Baby er sterk men gjør ikke så mye ute av seg. Fysio og leger er ikke bekymret. Kun jeg. Er det flere babyer som er litt sene ?
 
Hvor langt har deres kommet I utviklingen?
Jeg føler at min baby er litt sen..baby tar seg ikke til tærne..ikke interessert. Baby snur seg ikke fra mage til rygg eller omvendt. Legger jeg baby ned så ligger baby bare der. Baby er sterk men gjør ikke så mye ute av seg. Fysio og leger er ikke bekymret. Kun jeg. Er det flere babyer som er litt sene ?
Hvor gammelt er barnet da?
Min snur seg etc., men har flere venninner som har hatt samme problemstilling som deg. Jeg ville ikke bekymret meg så lenge lege og fysio ikke er bekymret. De er så forskjellige og tar ting i sitt eget tempo, plutselig gjør de nye ting. Det er en grunn til at man får beskjed om å ikke sammenligne, samt høre på helsepersonell og ikke andre "synsere". Selv om det er enklere sagt enn gjort - forstår deg veldig godt altså. Men jeg syntes ikke du skal bekymre deg når helsepersonell ikke gjør det❤️
 
Hvor gammelt er barnet da?
Min snur seg etc., men har flere venninner som har hatt samme problemstilling som deg. Jeg ville ikke bekymret meg så lenge lege og fysio ikke er bekymret. De er så forskjellige og tar ting i sitt eget tempo, plutselig gjør de nye ting. Det er en grunn til at man får beskjed om å ikke sammenligne, samt høre på helsepersonell og ikke andre "synsere". Selv om det er enklere sagt enn gjort - forstår deg veldig godt altså. Men jeg syntes ikke du skal bekymre deg når helsepersonell ikke gjør det❤️
Enig i alt :Heartpink
 
Min snur seg ikke og er heller ikke interessert i tærne.. han er sterk i nakken fordetom. Fikk tips av fysio at man kan legge rullet Håndkle under rumpa. Da kommer bena høyere opp og barnet syns bena er mye mer spennende.
 
Hen er sikkert så opptatt med å utvikle andre ting at rulling og tær må vente. Min brukte blant annet tid på å begynne å bable fordi hun var mer opptatt av det fysiske en periode. Var med andre ord tidlig ute med rulling og sent ute med babling. Plutselig løsner det. Vanskelig å se det fra et større perspektiv nå som vi fortsatt teller uker og måneder!
 
Her er baby altfor kjapp synes jeg! Hun er 6 mnd om noen dager, men kravler allerede. Hun har vært veldig tidlig da, og mye av grunnen til det tror jeg har vært at hun har vært ekstremt glad i å ligge på magen. Men jeg har en kompis som har barn som er bare 1 uke eldre, og de er så forskjellig. Hans har gjerne kommet lenger på andre ting, som min ikke har, og omvendt. Er heldigvis myyyye som er normalt:love7
 
Back
Topp