Minien her blir 1 år om to uker, men han åler seg fortsatt bare på gulvet, andre som har barn som er trege i utviklingen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
min var også veldig sen, men er det enda også.. han er 4 og har en utvikling på ca 2årings nivå (etter testing på hab.team) men det er ingen som vet hvorfor han er slik..
Tantebarnet mitt er 13 mnd nå... Ho har akkurat begynt å reise seg opp etter bordetTror ikke du trenger å stresse før barnet nærmer seg 2 og "henger litt etter"...
Sønnen min krabba aldri, han aka på rumpa til han var 16 mnd da reiste han seg plutselig opp og løp hehe![]()
Ikke oppe i krabbestilling engang? Hva med rulling? Hvordan er hun i kroppen når hun sitter på fanget eller i feks tripptrappstol?Han reiser seg ikke og setter seg heller ikke opp. Vett ikke hva som er normalt, derfor litt bekymrer... Men må vel ta det opp på 1 års kontrollen.
Joda, rulling har han gjort i flere mnd. Kommer seg jo overalt med ålinga si, er bare det at han ikke reiser seg opp.eller setter seg opp selv. Men setter jeg han på gulvet så kommer han seg ned selv. Sitter veldig greit i tripptrapp stolIkke oppe i krabbestilling engang? Hva med rulling? Hvordan er hun i kroppen når hun sitter på fanget eller i feks tripptrappstol?
Vanskelig å si uten å se hvordan han beveger seg, men hvis han virker normalt sterk i kroppen og bevegelsene er flytende, gjevne, kontrollerte og naturlige, og han ikke er stiv/isolerer noen deler av kroppen, så er det nok greit. Han har vel ikke behov for å reise seg opp. Men det er jo like greit å sjekke opp på ettårskontrollen. Hvis jeg ikke husker feil så er det legesjekk i tillegg da.Joda, rulling har han gjort i flere mnd. Kommer seg jo overalt med ålinga si, er bare det at han ikke reiser seg opp.eller setter seg opp selv. Men setter jeg han på gulvet så kommer han seg ned selv. Sitter veldig greit i tripptrapp stol![]()