Utvikling

1+1

....
Selv om det er en smule vemodig at tida går så altfor fort, så er det så moro å se hvordan mini utvikler seg. Hun er mye mer våken nå, og utrolig fokusert på både oss og lekene sine. Smiler masse, hermer og "snakker" med hele kroppen. Det er jo fantastisk å følge med på :-) Hva driver deres små med? Har de begynt å le? Jeg venter fortsatt spent på første latter :)
 
Ja er de ikke herlige!! William smiler masse og han viser glede med hele kroppen 
Har perioder der han er lengre våken nå og følger veldig med når han er våken. Det er så moro! Gleder meg til å høre latteren hans jeg også. Tror det er ca 3mnd alder den kommer (noen før og noen etter). 
Det er veldig koselig med babytid men må ærlig innrømme at jeg synes det er mer moro når de er litt større... slik som nå og fremover når de viser mer personlighet.

 
Veldig spennende å følge med på utviklingen ja, her er hun å mye mer våken, prater og babler, hermer etter oss,  armer og bein veiver alle veier og hun blir skikkelig ivrig.. Ligger endel på magen å i løpet av dagen, så hun er blitt bra sterk i nakken..  Gleder meg veldig til å høre den første latteren, husker med storesøster, tårene trilla jo på meg vettu, og vi fikk filmet det også, hun var vel rundt 2-3 mnd da.
 
Her snakkes det utrolig masse, og hu gliser med hele kroppen :-D
Spesielt når hu legges på stellebordet, og det uansett når på døgnet. Da våkner hu virkelig til liv. Også når vi bader er gliset der.

Og når hu hører stemmen til pappa i gangen når han kommer hjem, da er hu ivrig. Bein og armer går til alle kanter, og hu er så klar for litt pappatid.

Har også begynt å ha henne på leketeppe, og der er det en hengende pipeleke. Den lyser hu opp til :-D
Nå venter vi bare på den første skikkelig latteren, og det er nok ikke lenge til tror jeg :-)
 
Victoria er også en fornøyd liten rakker! Smiler, prater og hermer etter oss med armer og bein alle kanter. Hun igger godt foran gjennomsnittet med at hun holder hodet 95% selv og er utrolig sterk i nakken, men har ikke helt begynt å gripe etter lekene enda. Men legger hun i lekegrinda litt hver dag for det :-)
 
Sebastian smiler så vi dåner her. 
Plutselig en dag våknet han opp etter tur ute med vognen og så på meg med verden største smil. herlighet som jeg stortutet. 
Han lager de fantastiske lydene og baler i vei. han har funnet hendene sine og prøver desperat å få den ene hånden inn i munnen. det ser ut som han prøver å finne tommelen sin, som da jeg var liten. jeg suttet på tommelen i stedenfor smokk og det ser ut som han foretrekker neven sin framfor smokk. 
Han er og blitt glad i en klut. av alle ting. han tviholder på den om natten. herlighet. det er vanvittig å se på ham. og tenke at inni den lille kroppen, ligger det latter, personlighet, tanker og rampestreker. <3
 
Back
Topp