Utvikling *tegning*

ORIGINAL: et_lite_vesen

Haha, så moro. Jeg er allerede medlem av gruppa di, uten at jeg visste det var du som var henne [:D]

Oi, haha, så gøy[:D]

ORIGINAL: MorStine

Jeg og vil! [&o] Blir så misunnelig, hadde vert herlig å kunne tegne!! Hvorden lærte du dette?

Jeg har lært det ved å prøve meg fram selv[:)] Som du ser her tok det lang tid da, har tegnet noen timer stort sett hver dag de seks årene det er mellom de to tegningene der[:D]

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Wow det må jeg si! Så urolig flink du er til å tegne. Og det virker som øvelse gjør mester :-)

herlighet å flink du er!!!!!!!! hva tar du for å tegne et bilde?? av sønnen min?? send meg gjerne på pm!!

....for et TALENT Fasinerende å se på[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: lille nuppa

jeg trodde nesten du skrøyt på deg jeg nå, for det er det mest fotografi like tegningen jeg har sett
var ikke mye å ta deg på her

mektig imponert[:D]

du KAN tegne assa! bøyer meg i støvet

ORIGINAL: **vimsa**

Bøyer meg i støvet,du er helt fantastisk til å tegne[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

du er bare helt fantastisk flink! sambo mener d samme[:D]

ORIGINAL: MorStine

Jeg og vil! [&o] Blir så misunnelig, hadde vert herlig å kunne tegne!! Hvorden lærte du dette?

Du er bare så flink til å tegne[:D]

*bøyer meg i støvet*

Sitat fra mannen min: " håper hu jobber med det der, på fulltid! Hu kan jobber hvor hu vil med det der! Hu kommer faen meg til å bli steinrik på det der!"

Du er utrooolig dyktig!! [:D]

wow... 

ORIGINAL: WishMeLuck

Sitat fra mannen min: " håper hu jobber med det der, på fulltid! Hu kan jobber hvor hu vil med det der! Hu kommer faen meg til å bli steinrik på det der!"

Du er utrooolig dyktig!! [:D]

Hihi, takk[:D]  Jeg prøver[8D] Tegner ofte bestillinger, og selger en del på utstillinger. Håper å kunne leve av det snart.

ORIGINAL: snuppis!

Du er utrolig flink til å tegne

Jeg trodde at du het Miriell i virkeligheten

Hehe, det går bra, det er det mange som har trodd før

Back
Topp